קשישה המתגוררת ברחוב רוטשילד בבת ים הופתעה לגלות שחשבון המים שקיבלה הרקיע לשחקים. במקום חשבון ממוצע של כ-40 שקלים, היא קיבלה דרישת תשלום של 971 שקלים, למרות שבתקופה המדוברת כלל לא שהתה בביתה. בתה: "האבסורד הוא שזה היה בתקופת הסגר, שאמי הייתה אצל אחותי, כי לא רצינו להשאירה לבד. בכל זאת היא בת 84 והעובדת הסוציאלית שלה בעירייה גם מודעת לכך".
1 צפייה בגלריה
קשישה
קשישה
קשישה
(צילום המחשה: Pixabay)
המשפחה פנתה למוקד של 'מי בת ים', תאגיד המים של בת ים, וביקשה להסדיר את הנושא, אך לטענת המשפחה נתקלה באי היענות. "כל פקיד בר דעת היה רואה את ההבדל בין החיובים החודשיים הרגילים של אמי ומזכה מיד, כי החיוב המנופח ירד בהוראת קבע. אבל נתקלנו פשוט ביחס אדיש והחיוב הגבוה שהוא כמעט כל הכנסתה של אמי הקשישה, מקצבת ביטוח הלאומי שלה, נבלע והיא נותרה ללא כסף", אומרת הבת.
בנוסף, לדברי המשפחה, הם ביקשו שיגיעו מ'מי בת ים' לבדוק אולי גונבים לאמם מים או שהשעון מקולקל, "פשוט אין סיבה אחרת לזינוק בדרישת התשלום שנעשה. אך נאמר לנו שהם לא באים לבדוק ואם אנחנו רוצים אנחנו יכולים לבוא בשעות קבלת קהל. זה פשוט בדיחה שמטרטרים קשישה בגילה, שבקושי יוצאת מהבית והדבר היחיד לטענתם שניתן לעשות זה להחליף שעון. דבר שכמובן כרוך בתשלום, בנוסף למה שגבו מאמי כבר".
תגובת תאגיד 'מי בת ים' תתפרסם כשתתקבל.