לפי מודל "הרמזור" שהציג פרויקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו, ערים בישראל יפולחו לפי רמת תחלואת הקורונה, ויוענק להן צבע אדום, צהוב או ירוק. בנוסף נבדק בכל רשות מספר החולים בכל שכונה על מנת להתמודד עם המצב באופן נקודתי. מאז החל הגל השני פעלה עיריית בת ים נמרצות על מנת להוריד את מספר החולים לאחר שחלה בעיר עלייה חריגה.
1 צפייה בגלריה
רמת הנשיא, בת ים. דירות במחירי הקו לים, אבל יש גם בפחות
רמת הנשיא, בת ים. דירות במחירי הקו לים, אבל יש גם בפחות
רמת הנשיא, בת ים. במקום הראשון
(קובי קואנקס)
על מנת להפחית את התחלואה נקטה העירייה במספר צעדים דרסטיים, ביניהם סגירת חופי הים, איסור התקהלויות, אכיפה נוקשה וחלוקת דוחות על אי הטיית מסכות, מה שככל הנראה סייע בהפחתת מספר החולים וההידבקויות בעיר.
כעת חושף "מיינט בת ים" את התפלגות חולי הקורונה בעיר על פי שכונות. הנתונים מתייחסים רק לשכונות בהן יש יותר מ-15 חולים, וזאת על מנת לשמור על צנעת הפרט ולמנוע שיימינג נקודתי.
השכונה שיש בה נכון לעכשיו (חמישי ה- 06.08) את המספר הגדול ביותר של תושבים מאומתים לקורונה היא שכונת רמת הנשיא עם 49 חולים פעילים. במקום השני נמצאת שכונת ותיקים-בית וגן עם 25 חולי קורונה מאומתים, במקום שלישי ניצבת שכונת קרית באבוב עם 22 חולי קורונה.
הנתונים המלאים לבת ים:
רמת הנשיא - 49
שיכון ותיקים-בית וגן - 25
קרית באבוב - 22
צפון העיר הגיבורים וייצמן - 16
רמת יוסף - 15
לפי נתוני משרד הבריאות כרגע יש בבת ים 1158 תושבים מאומתים לקורונה, מתוכם 283 חולים פעילים. בשבוע האחרון חלה עלייה של 67 חולים בעיר.
אולי יעניין אותך >>>