תושבת בת ים, שסירבה להשלים עם הפרידה מבן זוגה ועם המעבר שלו לאשדוד, דקרה אותו באמצעות סכין כשהיה עם גבו אליה. האישה פגעה בבן זוגה לשעבר במותן שמאל וניסתה לדקור אותו בחזה. כשהאיש נמלט מהדירה ששכר היא המשיכה לרדוף אחריו ברחוב. נגד האישה הוגש כתב אישום בגין חבלה בכוונה מחמירה.
1 צפייה בגלריה
 "כשהפנה את גבו דקרה אותו"
 "כשהפנה את גבו דקרה אותו"
"כשהפנה את גבו דקרה אותו"
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
לאחר שהחליטו להתגרש עזב בן הזוג את הדירה המשותפת בבת ים ועבר להתגורר ביחידת דיור ששכר באשדוד. על פי כתב האישום, האישה נענתה לבקשתו של הגרוש והגיעה לדירה באשדוד יחד עם בנם המשותף. "היא הגיעה מצוידת בסכין מטבח משוננת שאורך הלהב שלה כעשרה ס"מ, אותה החזיקה בתוך שקית", נטען בכתב האישום. "היא ביקשה להיכנס ליחידת הדיור כדי לוודא שהיא מתאימה לצורכי בנם המשותף. כשהם נכנסו פנימה ביקשה הנאשמת לעשן בשירותים מכיוון שיש שם חלון".
כשבן זוגה לשעבר ליווה אותה לחדר השירותים בישרה לו הנאשמת שהכינה עבורו הפתעה. הנאשמת יצאה מהשירותים כדי להביא את ההפתעה כביכול וחזרה עם השקית שבתוכה הסכין. "הנאשמת ביקשה מהמתלונן להסתובב, וכשהפנה את גבו דקרה אותו", נטען בכתב האישום. "המתלונן הצליח לתפוס את ידה של הנאשמת והיא המשיכה לנסות ולדקור אותו.
לאחר מכן נפלה ארצה ובן הזוג הצליח לתפוס את הסכין וזרק אותה החוצה דרך החלון. הוא ניסה לצאת מהשירותים אך הנאשמת משכה בחולצתו. על מנת להשתחרר ממנה, בן הזוג הוריד את החולצה ונמלט מהדירה כשהוא צועק לבנו לברוח מהמקום".
הנאשמת לא אמרה נואש. היא לקחה סכין מהמטבח והמשיכה לרדוף אחרי בן זוגה לשעבר לעיניהם של העוברים והשבים. עוברי האורח הצליחו למנוע מהאישה להגיע אל המתלונן, והוא פונה באמבולנס לבית החולים אסותא באשדוד.