תושב האזור הגיע לאחרונה למשרדה של עורכת הדין זהר רון וסיפר: "יש לי סימנים שאשתי מנהלת רומן". כשנשאל למה הוא מתכוון הוא השיב: "היא מקבלת שיחות מסתוריות בטלפון ואומרת שזה טעות במספר או שיש ניתוקים. היא התחילה לצאת הרבה עם חברות שלה בערבים ואומרת לי כל הזמן: 'החיים יפים, אני מאושרת, אנחנו צריכים להעריך את כל מה שיש לנו'".
2 צפייה בגלריה
קיבלה פרחים מזר
קיבלה פרחים מזר
קיבלה פרחים מזר
(צילום המחשה: Shutterstock)
קראו גם:
האיש הנסער המשיך וסיפר כי הוא לא זוכר את אשתו כה מאושרת כפי שהיא בתקופה האחרונה. "היא ממש פורחת", הוא הוסיף. "אני חושד שזה בגלל שיש לה מאהב. השיא היה כשהיא התקשרה אליי יום אחד לעבודה בצהריים כדי להודות לי על זר הפרחים המקסים ששלחתי לה בהפתעה ובלי סיבה. העניין הוא שלא שלחתי לה פרחים. התחלתי להבין שיש מישהו נוסף בתמונה".
כשחזר הביתה הוא התעמת עם אשתו ושאל אותה מי באמת שלח לה את הפרחים. "היא ענתה שהייתה בטוחה שזה ממני ואין לה מושג כי בפתק היה כתוב רק באהבה", הוא סיפר. "ניסיתי לחשוב איתה מי זה יכול להיות, אבל לא היה לנו מושג. התקשרנו לחנות הפרחים, והם אמרו שלא היה משלוח. לדבריהם, כנראה מישהו קנה את הפרחים ולקח אותם בעצמו עד הבית".
הסיפור הסתבך אחרי שלמחרת חיכתה ליד דלת הבית בונבוניירה עם לבבות שוקולד. השניים החלו לחשוב שוב מי קונה ושולח את המתנות הללו, ובמהרה התגלע ביניהם ריב מר. עו"ד רון ייעצה לבעל לגלות יותר ערנות ולבדוק בעצמו מה בדיוק מתרחש מתחת לאפו.
יומיים אחר כך קבעה האישה ארוחת צהריים עם חברה טובה שלה, והאיש החליט לעקוב אחריה בסתר ולבדוק עם מי היא נפגשת. ואכן, הוא גילה שהיא באמת נפגשה עם חברתה הטובה. כמה ימים אחר כך, כשבני הזוג בילו יחד בביתם בצהריים, שוב הגיע שליח עם זר פרחים ענק המיועד לאישה. כששאלו אותו ממי הפרחים הוא ענה שכתוב בפתק המצורף. לצערם, הוא הכיל לבבות בלבד.
הבעל אובד העצות החליט להתקין מצלמה ליד דלת הדירה כדי לגלות מי מרעיף האהבה הסודי.
2 צפייה בגלריה
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
(צילום: יח"צ)
כעבור כמה ימים אחד משכניו דפק על דלת הדירה ושאל את האישה אם היא "נהנית מהמתנות שלו". היא היתה בהלם ולא תיארה לעצמה שהשכן הזקן והערירי שולח לה את כל התשורות האלה. היא ביקשה ממנו לחדול ממעשיו והסבירה לו שהם יצרו סכסוך גדול בינה ובין בעלה שחשד שיש לה מאהב.
והבעל עצמו? הוא היה המום כשנודע לו שהשכן אחראי לכל המתנות ולמתיחות בינו ובין אשתו וביקש אף הוא מהשכן לחדול ממעשיו. לסיכום, מתברר שיש גם מקרים שנראים כמו בגידה בטוחה, אבל יש גם מקרים שבהם "יש עשן אבל בלי אש".