פרסום ראשון: מחלקת התביעות במשטרת ישראל הגישה הבוקר (א') כתב אישום נגד לידור מארק, בנה של חברת הכנסת אוסנת מארק (הליכוד) בשני אישומים של עבירת איומים.
1 צפייה בגלריה
אסנת מארק
אסנת מארק
אסנת מארק
(צילומים: גיל יוחנן, לירן תמרי)
על פי כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד ליטל צרור, ביום 4.1.21 בשעה 18:10 חנה לידור מארק יחד עם חברו את הרכב באופן שהפריע לתנועה. למקום הגיע שוטר שביקש מחברו של מארק להזיז את הרכב מאחר והוא חוסם נתיב תחבורה. בתגובה השיב חברו כי "יש מספיק מקום לעבור וכי רכבים אחרים כבר עברו במקום".
על פי המתואר, בשלב זה יצא מארק מחנות סמוכה והצטרף לוויכוח ופנה לאחד השוטרים: "מה אתה גנוב, אתה תדבר יפה יא אהבל" והשמיע איום לעבר שוטר נוסף: "אני אשבור לך את הידיים". בשלב זה הוחלט לעכב את מארק. במהלך העיכוב פנה לאחד השוטרים "אתה עם מדים ואני לא רואה אתכם ממטר, אתם שני שקרנים".
"בהמשך איים הנאשם על השוטר ואמר 'תראה מה אני אעשה לך'. לאחר שהנאשם הוכנס לניידת ביקש השוטר מהנאשם שייתן לו את מכשיר הפלאפון שלו ובתגובה קילל הנאשם את עמוס 'יא קוקסינל, יא הומו, תזדיין, יא בן שרמוטה הטלפון נשאר אצלי'. בתגובה לאיומים התריע השוטר בפני מארק כי אם לא ימסור לו את המכשיר הנייד ירה בו טייזר ומארק המשיך לאיים: 'יא הומו, סע יאפס סתום אני אזיין אותך אל תדאג. את מי מגייסים למשטרה? לא יודעים לשים אזיקים, יא שרמוטה, יא מזיין יא קוקסינל. אם היית בלי מדים היית בבעיה יא בן זונה אני יזיין אותך'".