בפתח השבוע השני של החזרה ללימודים, מצטיירת תמונה לא מעודדת של מערכת החינוך בעיר: שלושה גנים, שני בתי ספר, ישיבה ושכבת ה' בבית ספר נוסף, התבשרו על כך שהם מחויבים בבידוד עקב חשיפה לנגיף הקורונה.
1 צפייה בגלריה
(יחזרו ללימודים בהדרגה. חצר בית ספר 'דוד אלעזר' | צילום: רגינה קאשי רודנשטיין)
קראו עוד:
אמש (ראשון) התבשרו הורי הגנים 'ים המלח' ו'שונית' כי נמצאו בהם ילדים המאומתים לנגיף הקורונה וכל הילדים, כולל הצוותים החינוכיים, הונחו להיכנס לבידוד עד ה-15.9. בגן 'פלג' לעומת זאת, החל מיום חמישי האחרון, רק הצוותים נכנסו לבידוד, אך הילדים קיבלו צוות חלופי - כל זאת על פי נהלי משרד הבריאות.
סגירת שני הגנים עקב התפשטות נגיף הקורונה, מצטרפת לסגירת בית ספר דוד אלעזר שכלל לא נפתח ב-1/9 כיוון שבעת ההכנות לפתיחת שנת הלימודים, הצוות החינוכי נחשף לחולה מאומת מתוך בית הספר וכולם נאלצו להיכנס לבידוד. גם ישיבת 'קול רפאל' ושכבת ה' בבית ספר 'שרת' הונחו להיכנס לבידוד החל מיום חמישי האחרון.
לעומת זאת בית ספר 'סוקולוב' אשר היה סגור עקב חשיפה של התלמידים לחולה מאומת, נפתח הבוקר חזרה לשגרת קורונה ונראה כי בית הספר 'דוד אלעזר' ייפתח ללימודים השבוע בצורה מדורגת.
בתוך כך, פורסם במיינט בת ים, כי בת ים צועדת לכיוון האדום על פי מודל 'הרמזור' של פרופ' גמזו, כאשר רק בשבוע שעבר הכריז קבינט הקורונה על העיר כעיר כתומה. זאת לאחר שבשבועות האחרונות חל שיפור במצב והעיר אף מוקמה בין הערים הירוקות בישראל. כעת, בשל זינוק בתחלואה ושינוי השיטה, נכנסה בת ים לרשימה, שבה ההגבלות חמורות יותר.
כל העדכונים - חדשות בת ים