תושבת בת ים חשודה בניסיון להתעללות רגשית בבנה במסגרת מאבק משפטי, ובהטרדה של אשתו החדשה של גרושה, תוך ניסיון לפגוע בעסק שלה. השבוע הוארך מעצרה.
1 צפייה בגלריה
ילד אמא
ילד אמא
ניסתה להסית את הילד
(צילום המחשה: shutterstock)
קראו גם:
נגד האם, בשנות ה-30 לחייה, שמסוכסכת עם בן זוגה לשעבר, הוציא בעבר בית המשפט צו הרחקה מבן זוגה לשעבר, אשתו ומבנם המשותף בן ה- 9. זאת כאשר את בנה מותר לה לפגוש רק תחת השגחה. הצו שניתן תקף עד לסיום ההליכים המשפטיים נגדה, אולם על פי החשד, למרות ההחלטה ובמספר מועדים, הגיעה לבית הספר של הילד וניסתה לדבר איתו.
מהפרוטוקולים של בית המשפט עולה, כי באחת הפעמים אף ניסתה האם לשכנע את בנה שיספר כי הוא סופג לכאורה אלימות בית אביו. עוד אמרה האם, כי אם לא יספר שמרביצים לו וצועקים עליו בבית, לא תהיה לו אמא והוא לא יראה אותה יותר לעולם.
עוד נטען כי בהמשך שלחה האם הודעות מאיימות לאחותו של בן זוגה לשעבר ואף ללקוחות של אישתו הנוכחית, בהן איחלה להן לחלות בסרטן ולמות בשריפה. בגין מעשים אלו נעצרה האישה בחשד להתעללות נפשית בילד והפרת הוראה חוקית.
בהארכת המעצר שלה טענה האישה להגנתה, כי היא עושה זאת כיוון שאשתו הנוכחית של בן זוגה מסכסכת בינהם ולא מטפלת כראוי בבנה. גם בני משפחתה היו באולם בית המשפט וטענו כי בני הזוג מרחיקים את הילד גם מהם ולא מאפשרים להם להיות חלק מחייו.
למרות זאת, החליט בית המשפט להאריך את מעצרה.
כל העדכונים - חדשות חולון