ההתעללות, ההמון הזועם והמעצר: סרטון קשה של אלן רוס מוריסון, תושב בת ים (35), כשהוא מתעלל בכלבו באכזריות לקולות השבר של הכלב, הובילו עשרות אנשים לפתח ביתו. כוחות משטרה שהגיעו למקום בעקבות התלונות הרבות, התקשו לעצור את החשוד ונאלצו לבסוף לחלצו מהחלק האחורי של בניין מגוריו. הבוקר (רביעי) האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרו של החשוד והפנה אותו להסתכלות פסיכיאטרית.
1 צפייה בגלריה
מוריסון
מוריסון
מוריסון
(צילום: מתוך הרשת החברתית)
קראו עוד:
הסרטון הקשה לצפייה הופץ אמש במהירות ברשת, ובו נראה החשוד כשהוא מכה בכלב בעוצמה בידיו וגם מצליף בו באמצעות חגורה. זמן קצר לאחר שהופץ הסרטון, התחילו להגיעו למקום אנשים מהעיר ומחוצה לה ודרשו להוציא את הכלב מהבית. עד הגעת המשטרה היו במקום על פי ההערכות עשרות רבות של אנשים ולמקום נשלחה תגבורת. לאר כך, כאמור, נאלצה המשטרה להבריח את החשוד מהמקום במטרה לעצור אותו.
ממשרד החקלאות, אליו הגיעו כבר פניות רבות בנוגע לכלב, כולל בקשות לאימוץ, נמסר: "בעקבות דיווח שהתקבל במוקד משרד החקלאות באמצעות אגודת צער בעלי חיים על אודות חשד להתעללות קשה בכלב האסקי מעורב, מפקחי משרד החקלאות בשיתוף משטרת ישראל הגיעו למקום והחרימו את הכלב. הכלב הועבר להמשך טיפול במתקן המוגן של משרד החקלאות".
חילוץ הכלב | צילום: משרד החקלאות
"נדהמתי לראות את הסרטונים המזעזעים שהופצו ברשת, ואני משבח את השיטור העירוני על עבודה מקצועית וטובה", אמר ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, שהגיע למקום. "יחד עם המשטרה נעשה את כל המאמצים על מנת למצות עימו את הדין על המעשה החמור".
חברת מועצת בת ים קטי פיאסצקי הוסיפה תוך כדי התגלגלות האירוע: "אלו מראות מזעזעים שקורעים את הנשמה. מאות תושבי בת ים מפגינים וזועקים את כאבו של הכלב שחולץ ושל עוד אלפי בעלי חיים שעוברים התעללות. הגיע הזמן שהרשויות יתחילו לקחת אחריות. גם בממשלה וגם בעיריית בת ים".
עו"ד קרן בלס שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את אלן רוס מוריסון: "מדובר בצעיר עולה חדש, הוא הביע צער וחרטה עמוקים על האירוע. לאור מצבו הנפשי בית המשפט הפנה אותו לבדיקה פסיכאטרית. אנו ממתינים לקבלת תוצאות הבדיקה".
כל העדכונים - חדשות בת ים