חברת מועצת העיר עו״ד ענבל פלאח-יעקב (ליכוד) מונתה למחזיקת תיק בריאות הציבור. ההחלטה באה כמה חודשים לאחר שחברת המועצה הטרייה יחסית נכנסה לתפקידה, בעקבות פרישתו של חבר המועצה לשעבר ששון אליהו.
1 צפייה בגלריה
ענבל פלאח־יעקב
ענבל פלאח־יעקב
ענבל פלאח־יעקב
(צילום: פרטי)
התפקיד החדש של פלאח-יעקב יכלול בין היתר פרויקטים של הסברה בקרב תלמידים, פעילות למניעת תחלואת קשישים, פעילות עם בית החולים וולפסון לצמצום השמנה בקרב ילדים, ופעילות נרחבת נוספת שהעירייה מתכוונת לקיים.
ראש העיר צביקה ברוט ברך את מחזיקת התיק החדשה וציין כי ״דווקא כעת, לאחר הגל הראשון של אירוע הקורונה, מובן עוד יותר הצורך בפעילות עירונית שתביא לשיפור מדדי הבריאות בעיר. תכנית הבריאות שיזמתי הוכנה עוד לפני הקורונה, אך היא תעבור עדכון כעת כדי להיות מותאמת לרוח התקופה. ענבל מביאה עמה משב רוח צעיר ונמרץ למועצה והיא תהיה שותפה נאמנה להובלת התחום במקצועיות ובמסירות״.
פלאח-יעקב אמרה כי ״אני מודה לראש העיר על ההזדמנות ומתכוונת להוביל שורה של פעילויות, בשיתוף הציבור, שבסופו של דבר יהפכו את בת-ים לעיר עם מודעות בריאותית גבוהה. אנו נשמש דוגמא לערים אחרות בנושא זה, ובשנים הקרובות נבצע מהפכה גם בתחום החשוב הזה, לצד שאר הנושאים החשובים לקידום העיר״.
בעירייה הוסיפו כי פלאח-יעקב נכנסה למועצת העיר בחודש פברואר, ובכך הפכה מועצת העיר בת-ים לעיר בה מספר חברות מועצת העיר הנשים הוא הראשון בארץ.