ביום חמישי האחרון, טיול בסמוך לטיילת בת ים נגמר בתקיפה קשה של תושב העיר ובמותו של כלבו ג'וצ'י. התקיפה מצטרפת לשורה של מקרי אלימות שהתרחשו לאחרונה בבת ים והצליחו לזעזע את תושבי העיר. "משהו לא טוב קורה בבת ים לאחרונה, צריך לתגבר את האכיפה בעיר, במיוחד בלילות", אומרים היום התושבים המודאגים.
המקרה שבו נהרג הכלב גוצ'י, אירע ביום חמישי האחרון, אז התקבל במשטרה דיווח מאדם שמסר כי בשעה שטייל עם כלבו ברחוב הרצל בבת ים הסמוך לטיילת, הוא הותקף על ידי מספר אנשים ונגרמו לו חבלות. בין היתר מסר כי החשודים בעטו בכלבו וגרמו למותו.
1 צפייה בגלריה
הכלב גוצ'י. בן 12 במותו
הכלב גוצ'י. בן 12 במותו
הכלב גוצ'י. בן 12 במותו
(צילום: מתוך מיזם 100)
הכלב בן ה-12 הותקף על פי המתלונן בבעיטה עוצמתית שלדבריו "העיפה אותו באוויר" על ידי חבורת שיכורים. לטענת תושב בת ים, כאמור הוא טייל עם כלבו ליד ביתו ברחובות הלפרט פינת ארלוזורוב בשלב כלשהו, המדרכה נהייתה צרה מדי למעבר בעקבות חבורת צעירים שעמדה במקום והתושב ביקש מהצעירים לזוז. חלקם עשו כך אך אחרים, לדברי המתלונן, בעטו בו הפילו אותו לרצפה וכאשר ניסה להתגונן ולגונן על כלבו, בעטו גם בכלב ו"העיפו אותו באוויר כמה מטרים".
ג'וצי, שעל פי בעליו היה חלק מהמשפחה במשך 12 שנים, נפצע ונהרג בעקבות הבעיטה, אך בעזרת תושיה של התושב אשר הרים ארנק שנפל לאחד הצעירים בעת שברחו, החשודים זוהו ונעצרו על ידי המשטרה, ומעצרם הוארך בבית משפט השלום בתל אביב עד מחר (שני).
קראו גם:
תקיפה זו מצטרפת לשורה של מקרי אלימות שהתרחשו לאחרונה בבת ים והצליחו לזעזע את תושבי העיר. רק בתחילת החודש התרחש ירי, ניסיון חיסול, ברחוב בלפור בעיר ובשבוע שעבר ירי נוסף שעדיין נמצא בחקירה של המשטרה ברחוב ז'בוטנסקי, במקביל תושב העיר התלונן על כך שתקפו והיכו אותו ליד בנו בן ה-9 בעת שחצו את הכביש באזור התעשייה, מכיוון שלדבריו העיר לנהגים על נהיגתם הפזיזה וכעת חבורת צעירים שבעטו בכלב ג'וצי והביאו למותו.
"העירייה חייבת להגביר את האכיפה של הפיקוח העירוני במיוחד בשעות הלילה", אומר תושב העיר ומוסיף: "בערים רבות יש שיטור קהילתי, בבת ים אני לא רואה אותם מסתובבים, קשישה שירדה לזרוק זבל בלילה הותקפה על ידי עובד זר, האלימות גואה ואנחנו מרגישים שנהיה מסוכן לגור כאן, כאילו העיר חזרה אחורה לשנים שהרגיש פה המערב הפרוע".
חברת מועצת העיר קטי פיאסצקי- מורג בטוחה כי, אומנם הקורבנות משתנים אבל האלימות היא אותה אלימות, "לצערי אנו עדים לאחרונה למקרי אלימות קשים מאד בחברה הישראלית. בשבועות האחרונים נחשפנו לרצח בין צעירים, לרצח נשים, לסיפורי אלימות קשים ולהתעללות בבעלי חיים.
כאשר חברה אלימה חווה משבר כמו שאנו חווים- השעמום, הלחץ הכלכלי ואי הוודאות שמביאה איתה הקורונה מגבירה את האלימות. ויש מי שמשלם את המחיר. במקרה המזעזע הזה כלב מתוק.
קראתי היום שהאיש שהוא וכלבו הותקפו לא ידע איך לספר לבתו שבן המשפחה שלהם כבר לא יחזור. אני מודה שהגרון של היה חנוק ובכיתי. זאת אכזריות שאסור לנו כחברה לקבל. הקלות הבלתי נסבלת של לקיחת חיים חייבת להפסק, ואת זה אפשר להשיג רק באמצעות חינוך- חינוך לשוויון, לסובלנות, להכלה ולאהבת יצורים חיים באשר הם יצורים חיים".
כל העדכונים - חדשות בת ים