אם לא די שצעירה מהאזור חלתה בקורונה, היא גם הותקפה על ידי בן זוגה. האיש לא דאג לרגע לשלומה, אלא זעם ורתח כי נאלץ להיכנס בגללה לבידוד.
1 צפייה בגלריה
אישה
אישה
הוא לא דאג לשלומה
(צילום המחשה: shutterstock)
קורונה הביאה עימה תופעות חדשות לחיינו. אחת מהן היא הכניסה לבידוד שהצליחה לשבש לרבים את שגרת החיים. למרות זאת, גם שוטרי תחנת המשטרה המקומית הופתעו מהתגובה של תושב העיר להודעה כי עליו להיכנס לבידוד.
קראו גם:
המקרה המדובר אירע לפני כחודש וחצי, כאשר תושבת האזור חשה ברע וניגשה לעשות בדיקת קורונה. מספר ימים לאחר מכן, בשעות הצהריים, שהתה הצעירה בביתו של בן זוגה, ואז התקבלה תשובת הבדיקה, שהתבררה כחיובית.
הצעירה עדכנה את בן זוגה בתשובה שקיבלה, וציינה כי על פי הנהלים עליו להיכנס לבידוד ולבצע בעצמו בדיקת קורונה, אך את התגובה שלו אי־אפשר היה לצפות.
על פי כתב האישום שהוגש נגד הצעיר, הוא החל להשתולל במהלך השיחה וצעק: "חבל שנכנסת לי לחיים. אני אראה לך. עכשיו תעופי לי מהבית".
מספר שעות לאחר מכן הגיע הצעיר לביתה של בת זוגו והמשיך בהתנהגותו האלימה והיכה באגרופו בקיר הבית. הצעירה, שהיתה באותה עת בשיחת טלפון עם חברה נוספת כדי לעדכן אותה בכך שחלתה, ביקשה ממנו להפסיק, אך הוא הוציא בכוח את הטלפון מידה והמשיך לאיים שהוא יישב בגללה בכלא.
בשלב זה הזמינה הצעירה את המשטרה והצעיר נעצר. בשבוע שעבר, כאמור, הוגש נגדו כתב אישום בגין איומים ותקיפה.