הזוג שהגיע למשרדה של עו"ד זוהר רון ביקש שתגשר עבורם בדחיפות בבעיה שנראתה בלתי פתירה: האישה מסרבת להתחסן נגד נגיף הקורונה, ולכן הורי הבעל מסרבים לארח אותה בליל הסדר מחשש לביטחונם.
2 צפייה בגלריה
"לאף אחד אין זכות לכפות עליי להתחסן"
"לאף אחד אין זכות לכפות עליי להתחסן"
"לאף אחד אין זכות לכפות עליי להתחסן"
(צילום המחשה: shutterstock)
מתברר שבכל שנה מתארחת המשפחה אצל הורי האישה והבעל לסירוגין. השנה הגיע תורם של הורי הבעל לארח, אלא שהם התעקשו שהאישה תגיע לביתם מחוסנת, בטענה שהם בקבוצת סיכון.
אלא שהאישה הבהירה: "אני אדון לגופי. לאף אחד אין זכות לכפות עליי להתחסן. אני לא רוצה להיות חלק משפני הניסיונות שתורמים את גופם למדע ומתחסנים".
קראו גם:
הבעל ניסה להסביר כי "החיסון בטוח. אני התחסנתי ולא קרה לי כלום, צריך לסמוך על המדע. לא סתם החיסונים קבלו אישור רשמי. המגפה מסתיימת בגלל שאנשים מתחסנים".
בשלב הזה אמרה לו האישה: "כמו שההורים שלך מוכנים לארח את הילדים למרות שהם לא מחוסנים, ככה הם אמורים לארח גם אותי. אנחנו באים בעסקת חבילה. כולנו נבוא ביחד או שאף אחד מאיתנו לא יבוא.
2 צפייה בגלריה
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
(צילום: פרטי)
"הסכמתי לשבת בקצה המרוחק של השולחן כדי שלא יפחדו ממני וכדי שלא אדביק אותם, למרות שאני לא חולה. מה זו הכפייה הזאת? אני מעדיפה לחלות בקורונה ולא לקבל חיסון. הם בית מלון שדורש תו ירוק?
"אנחנו לא באים להתנחל אצלם, אלא רק לארוחת ערב. גם ככה אני מביאה את רוב האוכל, אז הם ממש לא עושים לנו טובה שהם מארחים אותנו".
בגלל המבוי הסתום הציעה האישה שהמשפחה תתארח אצל הוריה. "הם מאוד ישמחו לארח אותנו ולא מציבים תנאים, במיוחד לאור העובדה שבשנה שעברה לא חגגו אצלם בגלל סגר הקורונה", אמרה האישה.
הבעל אמר בתגובה: "תור זה תור. הפעם זה התור של ההורים שלי ואסור לנו לאכזב אותם. מי יודע עוד כמה פעמים נזכה לחגוג עמם? הם מבוגרים וצריך לנצל כל רגע והזדמנות שעדיין אפשר לבלות איתם".
עו"ד רון שאלה את השניים אם יש להם אולי אפשרות לחגוג בגינה, במרפסת או באוויר הפתוח כדי להגביר את תחושת הביטחון של הורי הבעל. התשובה הייתה שהם מתגוררים בדירה עם גג.
עו"ד רון הציעה להם להזמין את ההורים משני הצדדים וככה לכולם תהיה תחושת ביטחון, אלא שהאישה אמרה שלא בא לה לארח.
כשגם הרעיון הזה נפסל, הציעה עורכת הדין שהאישה והילדים יעברו בדיקות קורונה בסמוך להגעה לליל הסדר כדי להרגיע את הורי הבעל.
הפעם ההצעה התקבלה בשמחה והצדדים יכלו לחגוג ולשמור על שלום הבית.