בן זוג לשעבר שמיאן להשלים עם העובדה שאהובתו לשעבר המשיכה הלאה בחייה, מצאה גבר חדש ועברה לגור איתו - מירר את חייהם של השניים וסירב להרפות. זה נגמר בצו הרחקה בשל הטרדה מאיימת.
1 צפייה בגלריה
האקס לא שיחרר
האקס לא שיחרר
האקס לא שיחרר
(צילום המחשה: Shutterstock)
קראו עוד:
השניים סיפרו לעורכת הדין זהר רון כי כשנודע לאקס על הקשר החדש של האישה ‏הוא שם לעצמו למטרה לחבל בו בכל דרך. תחילה הוא ניסה לשכנעה בדרכי נועם כי הוא אהבת חייה והבטיח לעשות כל שביכולתו להוכיח זאת, ‏אלא שהיא נדהמה לגלות כי מאמציו כללו טיפוס על עץ שמשקיף על חלון משרדה בעבודה. כשפתחה את החלון וביקשה ממנו להסתלק השיב לה כי "אף אחד אחר לא יאהב אותך כמוני. יש לי את כל הזמן שבעולם להוכיח לך".
ואם זה לא מספיק, הרי בשבת הראשונה לחיי הזוג בביתו החדש נשמעו דפיקות חזקות על הדלת בשעת בוקר מוקדמת. כשהציצה האישה בעינית נדהמה לגלות את האקס אומר לה מבעד הדלת, "באתי להחזיר אותך אליי, אני לא זז מפה". ‏האישה סיפרה לי למחרת שבן זוגה החדש והיא החלו לקבל "עשרות ‏הודעות מטרידות ממנו. הוא הגדיל לעשות והתקשר לבני משפחתי ‏כדי ‏לגרום להם לשכנע אותי לחזור לזרועותיו. ‏
"הוא ‏התגלה כאובססיבי בטירוף. והשיא היה כשהתקשר למקום העבודה שלי וביקש לדבר עם הבוס שלי כדי לערב אותו ברצונו לחזור להיות בקשר איתי. הוא אמר לבוס,'ראית בעצמך באירועים שהחברה ארגנה איזה זוג מושלם היינו. רק ממך תצמח הישועה והיא תתעשת. אנא, עזור לי לדבר אל ליבה'".
עו"ד רון, מה עשית?
"אחרי ששמעתי את סיפורם מייד הגשתי בקשה למתן צו הרחקה בגין הטרדה מאיימת ולפיו נאסר עליו ליצור קשר עם האישה בעל פה, בכתב או בכל אמצעי אחר כגון טלפון, הודעות טקסט, פנייה ברשתות החברתיות וכו', עליו להימצא לפחות במרחק 500 מטרים מדירת מגוריה, רכבה, מקום עבודתה או ממקום אחר שהיא נוהגת להימצא בו בקביעות ואסור לו להטרידה בכל דרך אחרת.
"לעיתים אנשים מטרידים בצורה מאיימת אנשים אחרים. כשהם לא מבינים כי עליהם לחדול מכך כדאי מאוד להיעזר בצו נגד הטרדה מאיימת שימגר את הבעיה בצורה המהירה והטובה ביותר".