חניית הנכים במתחם חשמונאים של עיריית בת ים, תפוסה באופן קבוע. למרות שהיא מיועדת לתושבים בעלי מוגבלות המגיעים למשרדי העירייה, היא תפוסה על ידי רכבה של עובדת בכירה במחלקת הפיקוח העירוני. "ההתנהלות שלה פשוט לא מתקבלת על הדעת", טוענים חבריה לעבודה.
1 צפייה בגלריה
הרכב בחניית נכים
הרכב בחניית נכים
הרכב בחניית נכים
(צילום: פרטי)
"רובנו מגיעים בבוקר עם רכבים ונאלצים לחפש חניה במשך דקות ארוכות", משתף אחד מעובדי מחלקת הפיקוח העירוני בעיר, "אבל אנחנו תמיד משתדלים לתת דוגמה להתנהגות נאותה במרחב הציבורי, גם אם זה אומר לחנות רחוק. במקרה הזה לא מדובר רק בעבירה על הנייר, אלא גם בעבירה מוסרית".
על פי העובדים, הנוהג של אותה בכירה הוא יומיומי. "הערנו לה אינספור פעמים, אך היא בשלה - ממשיכה לחנות בחניית הנכים באופן שיטתי. אמנם יש לרכב תו נכה, אבל לצורך של בעלה, והוא הרי לא מגיע איתה לעבודה. היא אינה זכאית לחנות בחניה הזו".
מתברר שעובדים אחרים, שלהם יש תו נכה, נדרשו בעבר לחנות במקום אחר, מאחר שמדובר בחניה המיועדת לתושבים המגיעים לקבלת קהל. "לא יכול להיות שהיא מרשה לעצמה לנהוג כראות עיניה", מסכם העובד.
מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "מבירור ראשוני של המקרה עולה כי תיאור הדברים אינו נכון. עיריית בת ים רואה חשיבות גדולה בהקפדה על הנהלים ופועלת לטיפולם בכל המישורים".