אחרי שנה מאתגרת, קיבלה חנה טילאהון, עובדת משק בבית חולים וולפסון ואם יחידנית לשלושה ילדים, רגע של נחת, כאשר בנה הבכור מקואנינט, לוחם בחטיבת הנח"ל, זכה באות מצטיין הנשיא. "כשעליתי לישראל רק רציתי לחיות כאן, לא ציפיתי שהבן שלי יצליח ככה. אני חולמת שמשפחתי מאתיופיה תעלה לארץ ותוכל לחגוג איתנו".
1 צפייה בגלריה
חנה ובנה מקואנינט
חנה ובנה מקואנינט
חנה ובנה מקואנינט
(צילום: פרטי)
חנה טילאהון (35) עלתה לישראל מאתיופיה בשנת 2007. היום היא מגדלת את שלושת ילדיה (21, 17, 8) לבדה ועובדת קשה כדי שלא יחסר להם דבר.
קראו גם:
בשבוע שעבר קיבל בנה החייל, רב"ט מקואנינט טילאהון, לוחם בחטיבת הנח"ל, את אות מצטיין הנשיא, וטילאהון הנרגשת נכחה בטקס.
"כשהוא שמע שהוא מקבל את האות הוא מיד התקשר אלי וכל כך התרגשתי עבורו. התקשרתי למשפחה שלי באתיופיה. ההורים שלי והאחים שלי שעדיין חיים שם, ממש שמחו וחגגו את הזכייה שלו שם. הם הצטערו שהם לא יכולים לחגוג יחד איתו. אני מקווה שבקרוב כולם יעלו לארץ ונוכל לחגוג יחד. מקואנינט תמיד רצה להיות לוחם בצבא. הוא ילד כל כך טוב, הוא למד יפה ותמיד עוזר. מגיע לו להצליח ולקבל את מלוא הכבוד. היה טקס מאוד מכובד ומרגש, צילמו אותנו וכולם אמרו מילים יפות וטובות".
בבית חולים וולפסון חגגו עם חנה את ההישג המרשים. "עבורי וולפסון זה כמו בית", היא אומרת, "האנשים כאן הם כמו משפחה ואני מאוד אוהבת להיות חלק מהמקום הזה. הם כל כך התרגשו עבורי ועשו לי חגיגה שמחה".