"אני לא יכול לשאת יותר את השגעונות של אשתי, אני רואה איך הזקנה קפצה עליה וזה מוציא לי את כל החשק להיות איתה".
כך סיפר לאחרונה לעורכת הדין זוהר רון, גבר שהחליט לפרק את נישואיו הארוכים מסיבה בלתי שגרתית: אשתו החליטה להפסיק לצבוע את שיערה ומתעקשת להישאר עם שיער שיבה.
2 צפייה בגלריה
"הרווחתי את הצבע הלבן ביושר"
"הרווחתי את הצבע הלבן ביושר"
"הרווחתי את הצבע הלבן ביושר"
(צילום המחשה: shutterstock)
"אנחנו ביחד משנות העשרים המוקדמות שלנו", הוא הוסיף. "גידלנו ילדים נהדרים, וכל השנים היינו הזוג המושלם, מושא לקנאה בקרב כל מכרינו. הילדים שלנו יצאו יפהפיים, מוכשרים ומוצלחים.
"גם הבית שלנו תמיד נראה מושקע ומעוצב. כל מעגל החברים שלנו אהב תמיד לבוא אלינו, ואירחנו אותם בשמחה. הבית שלנו תמיד היה פתוח, ואשתי ואני ידענו ליהנות מהחיים, כולל טיולים ותחביבים משותפים".
כשנשאלו מה השתבש בדרך, השיב הגבר: "השנים חלפו, התבגרנו, ואשתי החליטה לפתע לחשוף את הזקנה שלה במלוא הדרה. למשל, היא נגד צביעת שיער. כמעט כל השיער שלה הפך ללבן, ובעיניי זה לא מחמיא ומבגר אותה. אלא שהיא לא מוכנה להמשיך לצבוע אותו כפי שנהגה לעשות בעבר.
"היא הלכה עם זה רחוק מדי ואפילו הקימה קבוצת פייסבוק גדולה שמעודדת נשים להפסיק לצבוע ולהתגאות בשיער הלבן שלהן. היא אומרת שהיא הרוויחה את הצבע הלבן ביושר ושזה הדבר הכי יפה שיש. היא נתנה דוגמא את הדוכסית הצעירה מייגן מרקל ואת השחקנית מריל סטריפ שהפסיקו לצבוע.
2 צפייה בגלריה
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
(צילום: פרטי)
"הסברתי לה שזה מכער אותה וגורם לה להיראות זקנה ומוזנחת. היא אמרה שאני עתיק בראש ולא מבין באופנה. אמרתי לה שאולי אני עתיק בראש, אבל אני מבין משהו במשיכה וקשה לי להימשך למראה המוזנח והמבגר שקפץ עליה. אני מרגיש שאני הולך עם סבתא שלי ברחוב וזה ממש לא נעים לי".
לדבריו, המריבות ביניהם הפכו ליומיומיות והאישה החליטה להפוך את השיער הלבן לטרנד בקנה מידה ארצי.
קראו גם:
"אחרי הפייסבוק והאינסטגרם היא פתחה בניסיונות שכנוע לכל הנשים שצובעות שיער במטרה שיפסיקו", הוא סיפר. "לטענתה, זה נוגד את היופי הטבעי וגורם לנשים להוציא כספים מיותרים ולהשתעבד לאופנה שפוגעת בטבע ובשלבי ההתבגרות.
"היא מאמינה שהגיע הזמן לשנות את המציאות המלאכותית והחליטה שהיא תהיה ממובילות המאבק.
"הבהרתי לה שהיא צריכה להתחשב גם בדעתי, וכשהיא אומרת לי שבגד שאני לובש לא מוצא חן בעיניה, אני מיד מחליף אותו. אבל היא התעצבנה ואמרה שאני לא מבין שבגדים אפשר להחליף וזה לא כמו שיער שנמצא קבוע על הראש שלי.
"היא הוסיפה ש'אם אתה לא מבין ולא מכבד את החלטתי, אתה מוזמן לחפש אישה חדשה'".
כיוון שהמחלוקת בין השניים ערערה את היציבות בחייהם והמצב הפך לבלתי פתיר לא נותר לעו"ד רון אלא להכין עבורם הסכם גירושים.