במסגרת מיזם ייחודי להעצמת נשים, צעירות מבת ים פותחות מרכז לכלות מעוטות יכולת, וגם כאלה שידן משגת ומחפשות להתפנק בשמלת כלה מעוצבת במחיר זול עם ערך מוסף.
1 צפייה בגלריה
"שמלות יפהפיות". הסטודיו
"שמלות יפהפיות". הסטודיו
"שמלות יפהפיות". הסטודיו
(צילום פרטי)
קראו גם:
חבורת "פורום נשים צעירות בבת ים" עומלת בימים אלה על שיפוצו והקמתו של סטודיו הכלות החברתי הראשון בעיר, שיפעל במתנ"ס גאולים.
במקום ייאספו שמלות כלה - שליש מתוכן יימסרו לכלות מעוטות יכולת בצירוף חבילת שי לקראת חתונתן, והשאר יימכרו במחיר של עד 1,000 שקלים. הכנסות המקום מיועדות לפרויקטים להעצמת נשים בעיר.
"מעטים התחומים שלהם משבר הקורונה פתח הזדמנויות חדשות", אומרת יו"ר פורום נשים צעירות בבת ים, שריתה מיה־ממרוט, "אך משבר הקורונה פתח מחדש את הזירה הקהילתית התנדבותית. דווקא בתקופה זו אנחנו גאות להציג את 'בואי כלה', מיזם חברתי חדש ופורץ דרך בהובלת פורום נשים צעירות בת ים, יועצת ראש העירייה לקידום מעמד האישה, ענת לבנת, ובשיתוף מרכז קהילתי גאולים ועיריית בת ים".
במקום כבר נמצאות שמלות מעוצבות רבות שנתרמו על ידי המעצבת עדה חפץ, שהתחילה את היוזמה. "עדה היא מעצבת שמלות שכבר העבירה לנו המון שמלות יפהפיות", ממשיכה מיה־ממרוט.
"השמלות יימכרו במחיר נגיש וחלק מהכנסות הפרויקט יגיעו ישירות לפרויקטים קהילתיים שעיקרם הוא קידום עסקים קטנים והעצמת נשים ונערות בעיר. שליש מהשמלות ייתרמו כאמור לנשים מעוטות יכולת, דבר שהתאפשר בזכות הסיוע ושיתוף הפעולה עם המועצה הדתית בבת ים. גם את המקום משפצות נשים מהפורום, ובכניסה אנחנו מקימות מיצג אמנותי פרי עבודתן של שתי יוצרות נפגעות אלימות שמסייעות לנו".