הקורונה חזרה לבת ים: קבוצת תלמידים מבית הספר 'דויד אלעזר' בעיר נכנסה לבידוד לאחר שנחשפו לחולה קורונה במסגרת פעילות שהתקיימה מחוץ לבית הספר. בשלב זה נראה כי אף אחד מהם לא נדבק. במנהל החינוך הודיעו כי עוקבים אחר שרשראות הדבקה וחשיפה.
1 צפייה בגלריה
קורונה
קורונה
קורונה
(המחשה: shutterstock)
אתמול בלילה (רביעי) קיים ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, הערכת מצב עם ממלא מקומו, אלי יריב, ומנכ״לית העירייה יודפת ארזי, בסיומה הורה להחזיר את חובת המסיכות בבתי הספר בעיר מהיום בבוקר (חמישי) ועד לתום שנת הלימודים.
קראו גם:
ההחלטה, אשר התקבלה בהתייעצות עם ועד ההורים העירוני, נועדה למנוע הידבקות, למרות שבעיר יש כעת ארבעה חולים פעילים בלבד, מתוך 160 אלף תושבים.
ראש מנהל החינוך בעירייה פנה למנהלות ומנהלי בתי הספר, בבקשה לפעול לקיום ההנחה, גם ועד ההורים הוציא הנחיה דומה להורים. בנוסף תפתח העירייה בימים הקרובים מתחם חיסונים עירוני לחיסון ילדים, אשר ישרת את כלל מבוטחי קופות החולים ללא צורך בקביעת תור.
כאמור, בבית הספר "דוד אלעזר" בבת ים נכנסה קבוצת תלמידים לבידוד, לאחר חשיפה למדריך שהתגלה כמאומת לקורונה, אך בעיר מקווים שניתן למנוע את ההתפשטות.
"לכל אורך הקורונה עסקנו בעיר לא רק בניסיון לכבות שריפות, אלא במניעת ההצתה שלהן מלכתחילה", אמר ברוט והוסיף: "זה מה שאנו עושים כעת. נמשיך לעשות הכל כדי שלא נצטרך לחזור לאחור, ונקיים מדי יום הערכות מצב עם גורמי המקצוע כדי לנהל את המלחמה בקורונה ברמה הגבוהה ביותר".
לעדכונים - חדשות בת ים