מבצע איסוף מזון לקראת חג הפסח בבת ים יוצא לדרך, וייערך בין התאריכים 15-29.3. גם השנה מי שמובילים את המבצע הם אגף החינוך ותנועות הנוער בעיר. בכל בתי הספר בעיר יוצבו עמדות לאיסוף מזון, אותם ירכזו התלמידים בשיתוף המורים והרכזים החברתיים. האירוע יתקיים למרות בהלת הקורונה.
1 צפייה בגלריה
איסוף מזון בבת ים
איסוף מזון בבת ים
איסוף מזון בבת ים
(צילום" דוברות העירייה)
המבצע יתקיים כאמור בין התאריכים 15-29.3, ובמסגרתו התושבים מוזמנים להגיע לעמדות איסוף המזון בכל בתי הספר בעיר ולתרום מוצרי מזון יבשים דוגמת: מצות, אורז, שמן, קטניות, שימורים, טחינה, דגנים ומזון לתינוקות.
המזון ייארז ע"י מתנדבים ויחולק לבתי תושבים שזקוקים לכך. בסופר מרקטים ברחבי העיר יסתובבו בימי המבצע בני נוער שיאספו מתושבים מוצרים, ועמדות יוצבו גם במרכזים הקהילתייים ובתנועות הנוער.
בעירייה מדווחים שבהתאם לחזון הנהלת העיר גם השנה הורחב המבצע עירוני, כך שיכלול שיתוף פעולה מלא עם כל הגופים שעוסקים בנושא: המועצה הדתית, כלל ארגוני הצדקה בעיר וכן עם רשתות שיווק המזון בעיר.
ב- 1.4 יתקיים אירוע חגיגי בו יארזו ויחולקו כל מוצרי המזון שנאספו. האירוע המרכזי יתקיים ברחוב אהוד קינמון 12 על ידי מתנדבים וכן עובדי העירייה, אשר יגיעו ויפתחו את ליבם ויעזרו. תושבי העיר נקראים לקחת חלק באירוע.
צביקה ברוט, ראש העירייה: "המטרה של העירייה היא לייצר קהילה חזקה בבת ים הדואגת לאוכלוסיות החלשות. גם החג הזה נציב בכל המוסדות העירוניים ובבתי הספר השונים ברחבי העיר עמדות לנתינת מזון וכולם נקראו לבוא ולהשתתף כדי לדאוג שלא יהיו משפחות שאין להם מה לאכול בערב החג".
להרשמה ופרטים נוספים: בתיה עזרא, מנהלת תחום התנדבות עירוני בטלפון 050-8528806