הבילוי של תושב בת ים בחוף 'סי פאלאס' נגמר ברכב שנפרץ ודברים יקרי ערך שנגנבו מתוכו. לאחר בירור קצר הוא הבין שזו אינה הפעם הראשונה שזה קורה בחניון זה, וכעת הוא מבקש להזהיר את שאר המבקרים באזור מפני התופעה.
2 צפייה בגלריה
(חוף 'סי פאלאס' | צילום: קובי קואנקס)
של זינר המתגורר בבת ים בילה בשבוע שעבר בחוף 'סי פאלאס' בעיר בשעות הערב, כאשר הוא חזר למכוניתו הוא ראה שכל השמשות של הרכב מנופצות. כעת הוא משחזר, "חניתי את הרכב בחניון של הסי פאלאס הלכתי לטיול בים אולי לחצי שעה, כששבתי ראיתי שניפצו לי את כל השמשות ברכב ופתחו לי את התא מטען, נגנב לי הארנק עם כל התעודות שלי בפנים".
לאחר ההלם הראשוני החל זינר לבדוק את האיזור וכששאל עדי ראייה במקום נאמר לו שזה קורה באזור הזה לא מעט. "זה כל כך מרגיז החדירה הזו לפרטיות, אני כבר הוצאתי את כל התעודות מחדש אבל היו לי באוטו גם מסמכים חשובים שנגנבו ואני עוד מקווה שמישהו ראה משהו ויצור קשר ברשתות החברתיות. בנוסף, חשוב היה לי לפרסם את המקרה כדי שאנשים אחרים לא יפגעו בצורה כזו גם".
זינר מוסיף כי, "לאחר בדיקה מול חברת האשראי נודע לי שהגנב אף משך אלפי שקלים באמצעות כרטיס האשראי שלי מיד לאחר הגנבה, עוד לפני שהספקתי לחסום אותו. אני מקווה שהיו מצלמות בכספומט והטיפול של חברת האשראי יישא פרי".
2 צפייה בגלריה
השמשה השבורה ברכב
השמשה השבורה ברכב
השמשה השבורה ברכב
(צילום פרטי)
ממשטרת ישראל נמסר: "כל תלונה שמתקבלת במשטרה מטופלת ביסודיות ובמקצועיות במטרה להגיע לחקר האמת. הגשת תלונה במשטרה חשובה לצורך ביצוע פעולות מבצעיות וחקירתיות בתיקים השונים. בנוסף נציין כי מומלץ להימנע מהשארת חפצים יקרי ערך כשהם גלויים לעין מאחר והם בבחינת, 'פרצה קוראת לגנב'".