רוצים לקחת חלק במלחמה בנגיף הקורונה ושמירת החוק והסדר במרחב הציבורי? עיריית בת ים מגייסת פקחים כחלק מהחלטה עירונית להגביר את האכיפה בעיר.
2 צפייה בגלריה
פיקוח עירוני בבת ים
פיקוח עירוני בבת ים
פיקוח עירוני בבת ים
(צילום: עיריית בת ים)
עיריית בת ים פרסמה מכרז לגיוס מפקחים ועובדים שיעבדו במסגרת מערך הפיקוח העירוני בעיר. הסיבה היא החלטת ראש העירייה, צביקה ברוט, להגדיל את מערך הפיקוח והשיטור העירוני, במטרה להגביר את הביטחון האישי, ולהילחם בתופעות של מלכלכים, הפרעות לציבור, השארת גללי כלבים ופגיעה באיכות החיים.
קראו גם:
מטרתו של מערך האכיפה העירוני הכולל כוחות שיטור ופיקוח עירוני היא לאכוף את חוקי העזר העירוניים, לרבות עבירות בתחומי איכות החיים, אלימות, תיאום פעולות חירום מול גורמי הביטחון בעיר וטיפול בפניות ותלונות התושבים ברחבי העיר ובחוף הים.
בנוסף, רישום התראות, רישום דו"חות חניה וברירות קנס. עדויות בבתי משפט, שמירה באירועים, סדרנות וכל משימה שתוטל ע"י הממונה. העבודה הנה בכפיפות מנהל אגף הפיקוח העירוני / מנהל אגף החופים.
2 צפייה בגלריה
פיקוח עירוני בבת ים
פיקוח עירוני בבת ים
פיקוח עירוני בבת ים
(צילום: עיריית בת ים)
בעירייה מסבירים שצעד זה נעשה כחלק ממערך שמבצעת העירייה להגברת האכיפה ברחבי העיר לצד המשך המאבק בקורונה. כזכור, בשנה החולפת הפיקוח העירוני ביצע משימות רבות ומשמעותיות ברחבי העיר בדגש על הקצת כוחות רבים לשמירה על בריאות העם ואכיפה בכל הנוגע לקורונה.
לפרטי המכרז המלאים והגשת מועמדות יש להיכנס לאתר העירוני תחת מכרזי כוח אדם.
לעדכונים - חדשות בת ים