אם לא יקרה שום דבר חריג, הלימודים בערים ראשון לציון, בת-ים וחולון יפעלו היום (שישי) כסדרם. ברחובות שבה נהרגה אמש (חמישי) אישה מפגיעה ישירה של טיל בבניין מגורים, הוחלט שלא לפתוח את מערכת הלימוד והתלמידים יישארו בבית.
2 צפייה בגלריה
לא ישבתו. תלמידים ממודיעין
לא ישבתו. תלמידים ממודיעין
הלימודים יתקיימו כרגיל
(צילום המחשה: יאיר שגיא)
ההחלטה לגבי קיום הלימודים בחולון, בת ים וראשל"צ, למרות ירי הטילים לכיוון אמש, התקבלה בתום הערכת מצב של ראשי הערים, רז קינסטליך, צביקה ברוט ומוטי ששון. עם זאת, במקרים נקודתיים מנהלות בתי הספר יוכלו לקבל החלטה על לימודים משולבים בלימוד מרחוק לטובת ילדים שהוריהם יעדיפו להשאירם בבית.
ראשי הערים רז קינסטליך מראשון לציון, צביקה ברוט מבת-ים ומוטי ששון מחולון, המייצגים כ-650 אלף תושבים, אמרו בהודעה רשמית: ״אנו מקיימים דיונים מסביב לשעון עם פיקוד העורף וגורמי הביטחון, ונכון לעכשיו הדבר הנכון ביותר הוא לשמור על השגרה ולא לייצר פאניקה מיותרת. עם זאת, אנו נעקוב אחר ההתפתחויות במהלך הלילה ונעדכן אם יחול שינוי כלשהו״.

2 צפייה בגלריה
טילים למרכז
טילים למרכז
מוכנים לכל תרחיש
(צילום: אבי רוקח)

לדבריהם, ״אנו ערוכים מצידנו ברמה הגבוהה ביותר להתמודד עם כל תרחיש, וקוראים לציבור להמשיך בשגרה תוך הקפדה יתרה על הנחיות פיקוד העורף. בכל בעיה המוקדים העירוניים עומדים לרשות התושבים מסביב לשעון״.

קראו גם:

אנו מזכירים לכם את הנחיות פיקוד העורף:
בתוך 90 שניות מרגע הישמע האזעקה יש להיכנס לממ"ד או למקלט. ולשהות בו עשר דקות, מרגע הישמע האזעקה
אין לכם ממ״ד או מקלט משותף/ציבורי? היכנסו לחדר פנימי
נמצאים בשטח פתוח? מתרחקים ככל האפשר מהרכב, שוכבים על הרצפה ומכסים את הראש עם הידיים.
נמצאים בתוך אזור מיושב? נכנסים לחדר מדרגות פנימי
שימו לב: לשוהים בבית מומלץ להשתמש באפליקציית פיקוד העורף, אשר מתריעה בזמן אמת בהתאם למיקומכם