תלונות שהגיש עובד נגד מנהל אגף החופים בעיריית בת ים דוד תמיר, בטענה שתקף אותו נסגרו לאחרונה. המתלונן זועם: "הצגתי הקלטות. אני לא מבין איך סוגרים תיק כשיש את כל ההוכחות שצריך".
1 צפייה בגלריה
חוף בת ים
חוף בת ים
התלונה נגד מנהל האגף נסגרה. חוף בת ים
(צילום: קובי קואנקס)
העובד הגיש את התלונה במשטרה בחודש שעבר ואף הציג הקלטה בה נשמע תמיר מדבר אליו בתוקפנות לכאורה ואומר לו: "אם תנסה לזיין אותי אני אתפור לך את התחת... שמור על התחת שלך".
בעיריית בת ים הבטיחו לבדוק את הנושא והשבוע תמיר אכן הושעה מתפקידו באופן זמני. השבוע נודע לעובד כי התלונות שהגיש נסגרו.
קראו גם:
"שמעתי את זה ממזכירה בעירייה", הוא טוען. "אני לא מבין מדוע מודיעים לעירייה לפני שמודיעים לי? הצגתי להם הקלטה ואני יודע שהמצלמות באגף תיעדו אותו תוקף אותי".
בנוסף, העובד טוען כי כלי עבודה פרטיים שלו עדיין נמצאים באגף החופים וטרם הושבו לו. "אני עובד טוב ובאגף החדש שלי מרוצים ממני. אני רק רוצה לעבוד בשקט".
מהמשטרה נמסר: "המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת התלונה, במסגרתה נבחנה קיומה של תשתית פלילית בממצאי התיעוד השונים, אשר לא העלו בשלב זה צורך בחקירת מעורבים נוספים. בתום החקירה, החלטה תימסר לפונה כמקובל".
מעיריית בת ים נמסר: "תקופת ההשעיה הסתיימה בשלב זה אך הבירור בעניין טרם הסתיים וההליכים המשמעתיים נמשכים". לגבי הטענות על כלי העבודה נמסר: "העובד נקרא לאסוף אותם והתבקש שלא להביאם עוד".
כל העדכונים - חדשות בת ים