כתב אישום חמור ומזעזע הוגש השבוע נגד ל.ר. תושב בת ים כבן 33. זאת לאחר שהכה את אשתו, גרם לה לחבלות ואיים שיהרוג אותה. אבל, זה רק קצה המזלג של ההתעללות שעברה ונחשפת בכתב האישום נגדו.
2 צפייה בגלריה
נמלטה ברגע האחרון
נמלטה ברגע האחרון
נמלטה ברגע האחרון
(צילום המחשה: canva)
מכתב האישום, שהגישה עו"ד הנרייט טיבי, עולה כי הנאשם מתגורר בבת ים יחד עם אשתו ובתם בת ה-4. באחד המקרים המפורטים מתואר כיצד בעת ששהה עימה בדירה, קיבלה האישה הודעה באפליקציית הטיק-טוק. הנאשם חשד בה כי היא בוגדת בו עם אחר. בתגובה לכך, שבר כד פרחים והטיח את הטלפון שלה על הקיר, עד שנשבר גם הוא.
כאשר האישה התכופפה לקחת את מכשיר הטלפון שלה, הוא תקף אותה והפילה לרצפה בסלון בכך שמשך אותה משערות ראשה לעבר הרצפה. בעודה על הרצפה, התיישב עליה והכה אותה בעוצמה בפניה וראשה באמצעות אגרופים וסטירות עד שהחלה לדמם בראשה ובעינה. בהמשך לכך, חנק אותה ואמר לה: "את מבינה שאני הורג אותך".
לאחר שהמשיך להכותה, אמרה לו האישה: "תעצור, אני אמא של הבת שלך", ובתגובה לכך השיב: "היא לא צריכה אמא כמוך". הנאשם המשיך להכות אותה באגרופים וסטירות, וכן הטיח את ראשה ברצפה בחוזקה מספר פעמים בעת שהיא צורחת מכאבים.
לבסוף היא הצליחה להשתחרר מאחיזתו, וברחה מהדירה בעודה יחפה. בעת יציאתה מהבניין הבחין בה עובר אורח שעצר את רכבו, סייע לה והזעיק את אביה. הנאשם החליף את חולצתו שהייתה מוכתמת בדם, הלך אחרי האישה, וכאשר פגש בה בכניסה לבניין אמר לה: "ככה מגיע לך".

2 צפייה בגלריה
 רוכב האופניים נאלץ לסטות מהנתיב
 רוכב האופניים נאלץ לסטות מהנתיב
אמר לה: "ככה מגיע לך"
(צילום המחשה: שאטרסטוק)

כתוצאה מהתקיפה נגרמו לאישה חבלות חמורות, שברים מרובים בעצמות הפנים, חבלת ראש ודימומים פנימיים. היא נזקקה לתפרים באזור עיניה, ואושפזה למשך ימים.

קראו גם:

כתב האישום עוד חושף שלא מדובר בתקיפה ראשונה. לפני כשנה, כאשר התגוררו הנאשם ואשתו יחד עם הוריה של האישה בדירה, חזרה בת הזוג לדירה מבילוי עם חברתה. היא נפלה על המראה בבית, והנאשם סבר שהיא שיכורה והכה אותה באגרופים ברגליה.
כשלושה שבועות לאחר מכן, כאשר התבשרה האישה שהיא מקבלת קידום בעבודתה, התקשר אליה הנאשם מספר רב של פעמים כדי לבדוק היכן היא נמצאת, וכאשר הגיעה לדירה צעק עליה ודרש שתתפטר מעבודתה ותשאר לעבוד בבית.
לאור דבריו, החל ויכוח בין הצדדים ובתגובה לכך היכה אותה הנאשם באמצעות מכת אגרוף בפניה. כתוצאה ממעשים אלה, נפלה האישה על הקרקע, נחבלה ודיממה. עקב פחדה מהנאשם, התפטרה ממקום עבודתה והחלה לעבוד מהבית.
כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של חבלה בכוונה מחמירה כלפי בן משפחה, איומים, היזק בזדון ותקיפה בנסיבות מחמירות (בן זוג).