בחודש נובמבר הגיש תושב בת ים תלונה נגד שכנו בגין התעללות בכלבו, זאת לאחר שדרך על צואת הכלב ברגל יחפה. בעקבות התלונה הכלב נתפס על ידי אגף רווחת בעלי החיים במשרד החקלאות, ובליווי משטרתי והוחרם. עכשיו, אם המשפחה, מבקשת להשיב את הכלב אל בנה.
1 צפייה בגלריה
הכלבים בורחים - העירייה תחזיר
הכלבים בורחים - העירייה תחזיר
המחשה
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
אם המשפחה הגישה את הבקשה באמצעות בית המשפט השלום בתל אביב. בבקשה סיפרה האישה כי היא אם לשלושה ילדים קטנים, האמצעי ילד כבן 3 בעל צרכים מיוחדים. האם סיפרה כי בנה חווה התקפי זעם בשל חוסר היכולת שלו לתקשר עם הסביבה וכי הוא מתמודד גם עם בעיות שמיעה ובעיות דיבור.
קראו גם >>
במסגרת הטיפול בילד המליצו רופאיו לאימו להתחיל בתהליך של טיפול בעזרת בעלי חיים ותוך זמן קצר אכן נראו תוצאות חיוביות דבר שעודד את האם לרכוש כלב גזעי מסוג גולדן רטריבר שידוע בחיבור החם והאוהב שלו עם ילדים.
על פי הבקשה, לפני תשעה חודשים רכשה האם כלב גזעי ב-7,500 שקל, היא טיפלה בו היטב, השקיעה כסף רב בווטרינר, חיסונים וכל הטיפולים הנדרשים וכן גם באילוף איכותי על מנת להתאים את הכלב לצרכיו המיוחדים של בנה.
האם סיפרה כי תוך זמן קצר התפתח בין השניים קשר חם ואמיץ, הכלב הנבון הצליח לגרום לילד להיפתח אליו ואף סייע לו לתקשר עם הסביבה וליצור קשרים עם בני גילו כשהוא משמש כמגשר בין הילד לסביבה. על מנת להוכיח שהכלב חי בתנאי מחיה ראויים ונוחים, הציגה האם תצהירים משכניה, תצהירים של אנשי המקצוע שמטפלים בבנה ותצהירים מהספרית, מאלף הכלבים ובעל חנות לחיות מחמד שמכירים את הכלב.
לסיום, התחייבה האם לקחת את הכלב עימה בכל שעה שהיא עוזבת את הבית ולא להשאיר אתו לבדו עם בן זוגה שחשוד בפגיעה בכלב. עוד היא ציינה כי בן זוגה מבין שהתנהגותו לא היתה נורמטיבית, לקח אחריות מלאה על מעשיו והחל תהליך של טיפול נפשי ועל כן היא מפצירה בביתה משפט להשיב לבנה את כלבו האהוב.
לכל העדכונים - חדשות בת ים