מעצמת נדל"ן: זינוק של מאות אחוזים בהתחלות בנייה בבת ים. 2,105 התחלות בנייה חדשות רק ב2021.
2021 היא שנת שיא לבת ים בתחום התחלות הבניה, ב-2021 החלו להיבנות בעיר 2,105 יח"ד, המהוות עלייה של 380% ביחס ל-2020, זאת לפי נתוני הלמ"ס על התחלות הבנייה ב-2021 שפורסמו בתחילת השבוע.
1 צפייה בגלריה
בנייה
בנייה
בנייה
(shutterstock)
זאת לאחר שנים שבהן נבנו בעיר מאות יחידות בלבד מדי שנה , כך לדוגמא נבנו 438 יח"ד בלבד בשנת -2020, 924 יח"ד ב-2019 ו-663 יח"ד ב-2018.
לפריחה של בת ים יש מספר סיבות: ראשית המיקום המצוין שלה במרכז הארץ ובקרבה לתל אביב, שנית ריבוי בתים ישנים המאפשרים התחדשות נרחבת, ושלישית פרויקט הרכבת הקלה ותשתיות נוספות אשר הופכות אותה לאופציה מועדפת למגורים והשקעה.
קראו גם:
גם בחברת צרפתי צבי שבונה פרויקט תמ"א הריסה ובנייה ברחוב חנה סנש פינת ארלוזורוב בעיר מדווחת על ביקוש גבוה, עם מכירה של מחצית מהדירות עוד בטרם התבצעה ההריסה. "הנתונים לא מפתיעים" אומר מנכ"ל משותף בחברת צרפתי צבי ובניו, רפי צרפתי "כל מי שמכיר את הנעשה בעיר ואת תנופת הפיתוח הגדולה שלה, יודע כי השנה האחרונה התאפיינה בפעילות בנייה נמרצת.
בת ים נמצאת בתקופה מצוינת ועתידה עוד לפניה. הפיתוח הנרחב מושך אוכלוסייה חדשה ומשקיעים רבים שמזהים את הפוטנציאל המורכב מהמיקום המרכזי, הקרבה לים והמחירים ברי ההשגה. כיום ברור כי הפקקים הם מכת מדינה וגורמים לפגיעה באיכות החיים, ולכן היתרונות שיש בבת ים רק יעלו בשנים הקרובות, עם תחילת פעילותה של הרכבת הקלה".
כל העדכונים - חדשות בת ים