הכל התחיל ב-23.4.24 בשעות הערב. צעיר רכב על אופניים חשמליים, כשהוא מרכיב את חברו מאחור. לפתע התפתח ביניהם ויכוח שהוביל לקטטה ופציעה קשה של אחד החברים.
1 צפייה בגלריה
הקטטה והפציעה
הקטטה והפציעה
הקטטה והפציעה
(צילום: דוברות המשטרה)

עפ"י החשד, השניים היו תחת השפעה של סמים, וכאשר רכבו על הכביש (כשהם מסכנים את הסובבים אותם), שפך החבר שרכב מאחור מים על חברו "הנהג" מקדימה. השלכת המים עוררה את זעמו, הוא עצר את האופניים ובין השניים פרץ ריב שעבר מהר מאוד לפסים אלימים.
כפי שנראה היטב בסרטון, החשוד בעט בחברו, ולאחר מכן שלף סכין ודקר אותו באזור העין, בחזה וביד. סה"כ 8 דקירות. בעקבות הפציעות הקורבן טופל בחדר הלם ונזקק למנות דם.
צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה:

נקודת זכות אחת ניתן לציין לטובת התוקף, הוא לא עזב את חברו על הכביש לאחר שפצע אותו, אלא לקח אותו למרכז רפואי וולפסון, הוריד אותו שם ונמלט.

קראו גם:

מיד לאחר קבלת הדיווח, פתחו שוטרי תחנת בת ים בפעולות חקירה ובמאמצים לאיתור החשוד. יום למחרת הוא אותר במונית בבת ים, נעצר והובא לחקירה בתחנת בת ים.
החשוד, תושב בת ים בן 26, נעצר ומעצרו הוארך מעת לעת. בסיומה של החקירה, לאחר ביסוס תשתית הראייתית, היום הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום נגד החשוד ובקשה למעצר עד תום הליכים.