מתנאל אברג'יל נכנס לקנות גבינה במרכול ברחוב דניאל, ובזמן ששהה בחנות, אופניו בשווי אלפי שקלים נגנבו, ולא בפעם הראשונה. לדבריו, מדובר בתופעה שהולכת ומחמירה בעיר, ובגללה החליט לעזוב את העירץ
1 צפייה בגלריה
האיש בפעולה
האיש בפעולה
גנב האופניים בזמן מעשה
(צילום: מצלמת אבטחה)
אברג'יל, תושב בת ים, הוא מוזיקאי ואב לילדים. אתמול בערב (מוצ"ש) הוא נכנס למרכול ברחוב דניאל במרכז בת ים כי לקנות מוצרים לארוחת הערב. הוא השאיר את אופניו ברחוב, אך נעל אותם ואף חיבר אזעקה. למרות זאת, כאשר יצא החוצה, אופניו כבר לא היו שם.
"נכנסתי לשתי דקות בדיוק, כשיצאתי הם כבר לא היו שם", משחזר אברג'יל, שבעזרת בעל העסק הצליח להשיג צילום של הגנב, ומוסיף: "הוא כנראה הסתכל עלי כי הוא ידע איך לנטרל את האזעקה. הוא פשוט נעמד, הסתכל ימינה ושמאלה ולקח אותם בלי בעיה. היום בבת ים אתה לא יכול להתנייד ברכב, אתה חייב משהו אחר. אלה אופניים שעלו לי חמש וחצי אלף שקל וזו כבר פעם שמינית שגונבים לי אופניים חשמליים. גם במחסן מתחת לבית גנבו לי, למרות שהמחסן היה נעול ועם אזעקה, הם פשוט עושים מה שבא להם".
צפו בגנבת האופניים ובאיש שלקח אותם >>>
גנב האופניים בפעולה
(צילום: מצלמת אבטחה)

למרות הכעס, אברג'יל מודה כי אין בכוונתו להגיש תלונה במשטרה.
למה?
"מה הם כבר יעשו? כל בת ים גנבות, פריצות וקטטות. איבדנו את הביטחון האישי שלנו, מפחיד ללכת ברחובות. אתה לא יכול לדעת מה יקרה לך או לילדים שלך".

קראו גם:

אברג'יל אף מספר שהוא עוזב בעקבות התחושה הקשה הזו את בת ים: "אני עובר לנתיבות עם משפחתי ואני מכיר לפחות עוד שמונה אנשים, שמעבירים את המשפחה שלהם מבת ים רק בגלל תחושת הפחד. אני מעדיף טילים ושלא יפרצו לי הביתה".