למעלה מ-20 שנה פעל ברחוב ניסנבאום 20 בבת ים סניף דואר קטנטן ושכונתי. זו הייתה הכתובת של תושבי האזור, במיוחד הוותיקים שבהם כדי לשלם חשבון או לאסוף חבילה. בימים האחרונים רבים מהם הגיעו לרחוב ולא מצאו את הדואר. הבשורה הטובה: הוא לא נסגר, רק עבר מקום.
הסניף הישן היה אמנם שכונתי ומוכר, אבל הוא היה קטנטן, כך שרבים מהעומדים בתור נאלצו לחכות בחוץ בשמש או בגשם. כעת, יש כתובת חדשה: הקומה העליונה של קניון בת ימון (גם הוא ברחוב ניסנבאום בבת ים), ממש צמוד לבית המרקחת.
קראו גם:
"התנאים מעולים – כלומר סניף הדואר אותו גודל בדיוק כמו קודם לכן, אבל לפחות עכשיו אפשר להמתין במסדרונות הקניון הממוזגים, יש מוזיקת רקע, ויש לאן לברוח אם יש גשם או שרב", אומר אחד מבאי הסניף, ומספר על בעיה שכנראה לא חשבו עליה - לעדכן את התושבים.
הוא אמנם הזמין תור באפליקציה של הדואר, אך לטענתו שם עדיין הופיעה הכתובת הישנה.
ל"מיינט בת ים" סיפר: "הגעתי לפי הזימון והשעה שנקבעה באפליקציה, ואני רואה שהמקום סגור – כלומר אין שלט שעברו מקום, אין פרסום או שלט. איך אני יכול לדעת שהמקום נסגר או עבר מקום? במקרה שאלתי את מוכר הפלאפל הצמוד, והוא אמר לי שהם עברו לבת ימון. למזלי, זה מרחק הליכה קצר".
קל למצוא את הסניף החדש?
"בהתחלה באמת לא מצאתי אותו. לא היה שילוט או חץ, אז שאלתי כמה לקוחות ומוכרים בקניון עד שכיוונו אותי לסניף הדואר בקומה העליונה. הסניף החדש הרבה יותר נוח להמתנה מאשר הסניף הקודם – אפילו יש ספסלים בחוץ".
מדואר ישראל נמסר בתגובה: "יש נוהל מאוד מסודר לגבי תקשור של שינוי כתובת - יש לנו 400 סניפים, יש כל הזמן תזוזות מכל מיני סיבות. לקוחות שקבעו תורים בחודשים האחרונים בסניף הישן, קיבלו במהלך כל החודש הנוכחי (זה מחולק לפי ימים, לא הכל נשלח בבת אחת) מסרונים עם עדכון לגבי הסניף החדש. גם אם לא קיבלו חבילה/קבעו תור". עוד מוסיפים בדואר כי, "הייתה הודעה במשך חודש מראש באתר ובאפליקציה, והיה שילוט תלוי גם ביחידה הישנה".