"למישהו יש מקדחה?", "אפשר להשאיל כיסאות?" אלה סוג ההודעות שרובנו רגילים לקבל בקבוצת הווטסאפ של הבניין, אבל באחד הימים בחודש האחרון קיבלו דיירי בניין מגורים בבת ים הודעה חריגה: "מישהי מנסה לפרוץ רכבים בחניון". בזכות השכן העירני ששלח את ההודעה נתפסה גנבת רכבים סדרתית שפעלה בבת ים.
2 צפייה בגלריה
התאבדות אישה צעירה עצובה - תמונת פייסבוק
התאבדות אישה צעירה עצובה - תמונת פייסבוק
נראתה בחניון מבצעת מעשים חשודים
(צילום המחשה: shutterstock)
הכל התחיל בשעת ערב באחד הימים בשבוע האחרון. אחד השכנים שהבחין באישה שמנסה לפרוץ לרכבים בחניית הבניין, מיהר לשלוח הודעה וליידע את שכניו.
אחד מבעל הרכבים ירד לחניון ושם אכן זיהה אישה חשודה, הוא התבונן בה מרחוק, וגילה כי היא מנסה לפתוח רכבים. עוד גילה כי רכבו נפרץ, והשכן עיכב אותה עד להגעת המשטרה. כאשר השוטרים הגיעו הם הבחינו כי היא נסערת ומזיעה ולצידה נמצאה מקדחה, שעל פי החשד שימשה אותה לפריצות, והושלכה לצד כשנתפסה בעת מעשה.
ברשותה של החשודה נמצאו שני טלפונים סלולריים, ולפתע אחד מהם החל לצלצל. מהצד השני של הקו היה נהג מונית, שרכבו נפרץ לפני שעות בודדות ברחוב הסמוך והטלפון שלו נגנב ממנו.

2 צפייה בגלריה
אישה
אישה
אחד הטלפונים החל לפתע לצלצל
(צילום המחשה: shutterstock)

הצעירה נעצרה בחשד לפריצה, החזקת כלי פריצה והחזקת נכס גנוב. בהארכת המעצר נטען כי אין כל תיעוד לפריצה, וכי המקדחה כלל לא הייתה בידיה של החשודה, אלא הושלכה ליד אחד הרכבים.

קראו גם:

למרות זאת, בית המשפט לקח בחשבון את הנסיבות, ולאור העובדה כי הצעירה כבר הורשעה בעבר בעבירות רכוש וברשותה היה נייד של נהג המונית הוחלט להאריך את מעצרה.