שלושה צעירים, תושבי בת ים ותל אביב, היו צריכים להיות סבלניים יותר בכביש. כאשר ניסו לחתוך פקק וביצעו עבירת תנועה, הבחינו בהם שוטרי משטרת התנועה, וביקשו מהם לעצור. אז ביצע אחד הנוסעים טעות גדולה עוד יותר. למרבה המזל, עירנות השוטרים הובילה לכך שהמקרה לא התפתח לאירוע פלילי חמור.
2 צפייה בגלריה
הציוד שהתגלה ברכב
הציוד שהתגלה ברכב
הציוד שהתגלה ברכב
(צילום: דוברות המשטרה)
האירוע התרחש במהלך סוף השבוע האחרון. במהלך במהלך פעילות מבצעית שנערכה ברחוב ברקת בחולון, הבחינו שוטרי התנועה ברכב פרטי, שביצע עבירת תנועה.
השוטרים עצרו את הרכב, אך אז הבחינו שאחד מהנוסעים משליך דבר מה מהרכב. השוטרים מיהרו לבדוק מה נזרק החוצה, והתברר מיד כי מדובר בסכין. בזכות הטעות הזו של נוסעי הרכב, בנוסף לעבירת התנועה, עיכבו השוטרים את החשודים לחקירה, וביצעו חיפוש ברכב.
במהלך החיפוש מצאו ותפסו:
חמישה שכפ"צים
סכין נוספת
ג'י פי אס
שלושה אתי חפירה
מסיכה שחורה
מכשיר קשר
קסדה
10 גרם קנאביס

2 צפייה בגלריה
שוטר
שוטר
שוטר
(צילום המחשה: shutterstock)
גורם במשטרה הסביר ל"מיינט" כיצד בוצע המעצר המפתיע וסיפר: "מדובר בכוח של שוטרי תנועה שביצעו פעילות שגרתית, הם ראו רכב שעוקף פקק לפנייה, לכאורה עבירה אך לא מהרף הגבוה, זו בריונות דרך לכל דבר, אבל לא כמו נסיעה מעל מהירות מותרת או עבירות אחרות, שמסכנות את הדרך באופן מיידי. הכוח כמובן עצר את הרכב לבדיקה שגרתית, אבל ברגע שהם הבחינו שאחד הנוסעים משליך חפץ זה מיד העלה את חשדם. אתה לא זורק משהו מהחלון אם אין לך מה להסתיר. בדיעבד התברר שמדובר בסכין ואז כמובן נעשה חיפוש ברכב שהעלה את הממצאים החשודים. אין ספק שהמעצר מנע אירוע חמור יותר".

קראו גם:

החשודים, בני 33,27,19, תושבי בת ים ותל אביב,נעצרו והועברו לחקירה בתחנת חולון. מעצרם הוארך בבית משפט השלום בתל אביב והחקירה נמשכת.