פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום כנגד שני אחים, יצחק רון (40) מכפר תפוח וליז אוזפרנקו (50) מרמלה, בגין גרימת מוות ברשלנות, זאת לאחר שהילד הראל מדלעי בן ה- 5.5 טבע למוות בבריכת שחיה שבבעלות משפחת הנאשמים.
2 צפייה בגלריה
הראל מדלעי ז"ל
הראל מדלעי ז"ל
הראל מדלעי ז"ל
(צילום: פרטי)
קראו גם:
מכתב האישום, שהוגש על ידי עורך הדין ראאד ענוז, עולה כי במהלך יוני האחרון התקשר רון לאמו של מדלעי שמתגוררת בסמוך אליו והציע לקחת אותו, יחד עם ילדיו, לבילוי בבריכה. הבריכה שנמצאת בבעלותה של אחות הנאשמים בבת ים, הייתה סגורה אותה עת לקהל הרחב ולכן לא נכח בה מציל. כאשר הגיעו לבריכה הניח רון על ידיו של הילד מצופים והתיישב יחד עם אחותו ואחרים באופן שלא אפשר להם לראות את המתרחש בבריכה.
2 צפייה בגלריה
מזירת האירוע בבת ים
מזירת האירוע בבת ים
זירת האירוע בבת ים
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
בשעות אחר הצהריים המאוחרת, בזמן שמדלעי שהה בחלק של המים העמוקים בבריכה, הוא הסיר את המצופים מידיו והחל לטבוע. מכתב האישום עולה כי האחים, שכאמור לא שמרו על קשר עין עימו, לא הבחינו בו בעת שטבע ונסחף לשולי הבריכה. רק כשבע דקות לאחר מכן, הבחין אחד הנוכחים במדלעי שטבע ומשה אותו מהמים לשפת הבריכה, שם בוצעו בו ניסיונות החייאה והוזעק אמבולנס.
מדלעי פונה ללא דופק או נשימה לבית החולים וולפסון, שם בוצעו בו פעולות החייאה עד להחזרת דופק. בהמשך, התברר כי התפתחה בצקת מוחית והוא נותר מאושפז ומונשם מספר ימים שבסופם נקבע מותו.
כל העדכונים - חדשות בת ים