לאחרונה הגישה חברת מועצת העיר קטי פיאסצקי-מורג הצעה לסדר בעניין תחבורה ציבורית לתושבי בת-ים בסופי שבוע, שכללה מוניות שירות שיסעו ברחבי העיר. הנושא ירד מסדר היום ואיש מהחברים האחרים לא תמך בו, וכעת, בד בבד עם יוזמות נוספות להפעלת תחבורה מסובסדת בשבת כדוגמת זו אותה מפעילים ב'נוע תנוע', יתקיים בתחילת חודש מאי כנס שכותרתו "בת ים דורשת צדק תחבורתי".
מדובר באירוע בהשתתפות חברת הכנסת תמר זנדברג ממרצ, שיחד איתה יגיעו גם פיאסצקי-מורג, חבר מועצת עיריית ראש העין עומר שכטר, וחבר מועצת עיריית תל אביב ומנכ"ל 'ישראל חופשית' מיקי גיצין.
"מה שחברי מועצת העיר לא מבינים זה שמאחורי ההצעה הזאת עומד ציבור שלם שמגיעה לו האפשרות לצאת מהעיר גם בסופ״שים במחיר סביר," כך לפי פיאסצקי-מורג. "אין לנו שום כוונה לוותר על הזכויות שלנו- אנו מזמינים אתכן ואתכם להגיע למפגש שאנו מקיימים בנושא, כדי שנחשוב כולנו יחד איך מעבירים להנהלת העיר מסר חד וברור- מגיעה לנו תחבורה ציבורית צודקת."
"אין שום סיבה שבפני הצעירים שרוצים לבלות בסופ״שים תהיינה שתי אופציות- או לשלם הון תועפות למונית ספיישל או לנהוג תחת השפעת אלכוהול ולסכן את עצמם ואת האחרים! אין שום סיבה שבימי שבת וחגים לא נוכל לצאת מהעיר, לטייל, לבקר חברים ומשפחה ולקיים את מצוות ביקור החולים."
המשתתפים יספרו על המאבקים והקשיים בהם נתקלו בהובלת הנושא בערים אחרות, ויגובשו רעיונות שמטרתם לסייע לקידום המהלך.
"אל תתנו לכל מיני פוליטיקאים להכניס לכם לראש שהסיפור כאן הוא אנטי דתי, הסיפור כאן הוא חברתי והוא נועד להקל על תושבי העיר, אתכם ובעזרתכם נהפוך את בת ים למקום שכיף יותר וקל יותר לגור בו." סיכמה פיאסצקי-מורג.
הכנס יתקיים ב-4 במאי, יום ה', בשעה 19:00.
מיקום: רחוב ירושלים 33 (מעבר ישי) בת ים.