פרשת סמים חמורה שהנאשם המרכזי בה הוא צעיר בן 32 מאיזור בת ים, נידונה בימים אלה בבית משפט. לפי כתב האישום, הצעיר מכר סמים לנערה בת 13, אשר בעקבות השימוש בהם אושפזה בבית חולים לבריאות הנפש כשהיא סובלת מהזיות.
1 צפייה בגלריה
צילום המחשה: שאטרסטוק
צילום המחשה: שאטרסטוק
צילום המחשה: שאטרסטוק
לפי כתב האישום, לפני מספר שבועות יצר הגבר קשר עם הקטינה באמצעות אפליקציית 'טלגרם' והחל להציע לה סמים קשים מסוגים שונים.
על פי הנטען, הגבר שלח אליה תמונות של סמים מסוג אקסטזי או MDMA כשהוא ממשיך לנסות לשכנע אותה להגיע לביתו כדי להשתמש בהם בחברתו.
הנערה טענה בפניו כי היא אינה יכולה לצאת מהבית שכן הוריה יחשדו, ובתגובה הוא הציע לה לשקר ולומר להוריה שהיא הולכת לישון אצל חברה, לכבות את הטלפון ולא ליצור איתם קשר. אלא שהנערה החליטה שלא להיענות להפצרותיו של הגבר, ובמקום זאת להישאר בביתה.
למחרת, בסיום הלימודים, שלחה הנערה לגבר את מיקום בית ספרה והשניים קבעו שהוא יבוא לאסוף אותה משם.
על פי כתב האישום, הגבר הגיע אליה ברכבו והשניים נסעו לביתו. בדרך הוא הגיש לה חצי כדור מסוג MDMA, היא נטלה אותו והוא גרם לה להזיות. בעת השהות בבית הציע לה הגבר סיגריה עם קנאביס ובהמשך עוד חצי כדור MDMA.
באותו הערב החזיר הגבר את הנערה לביתה כשהיא עדיין בהשפעת הסמים, בעודה הוזה. הוריה הבחינו במצבה ופינו אותה לבית חולים, משם היא הועברה לאשפוז בבית חולים לבריאות הנפש.
המשטרה נכנסה לתמונה ולאחר חקירה הגיעה לצעיר. במהלך חקירתו, התברר כי נגד הגבר תלויות ועומדות עבירות סמים קודמות שבגינן נעצר בעבר. בשבוע שעבר הוגש נגדו כתב אישום חמור בגין מספר עבירות הקשורות לשימוש בסמים ובראשן הדחת קטינה לשימוש בסם.