נמצאים בבית עם הילדים? עלו על בגד ים ולכו לבריכה. הבוקר (חמישי) הודיע מ"מ ראש העירייה אלי יריב שהגיע להסדר מיוחד עם הנהלת קאנטרי בת ים למען תושבי העיר.
"אני שמח להודיע שהגעתי הבוקר להסדר עם קאנטרי בת ים והוא יהיה פתוח לאורך היום לרשות תושבי העיר ללא עלות ובהצגת תעודה מזהה בלבד", הודיע יריב.
יש לציין שהקאנטרי מוגבל בכמות המתרחצים בהתאם לנהלי המשטרה והביטחון לכן מומלץ להגיע מוקדם.
הבריכה הגדולה תהיה פתוחה עד השעה 14:00 והבריכה הקטנה תהיה פתוחה עד השעה 22:00.
יריב: "אני מודה להנהלת הקאנטרי על ההירתמות למהלך. ל״ג בעומר שמח, והכי חשוב - שמרו על עצמכם!".




