שוב תלונות על חושך ברחובות העיר בת ים: אחרי דיירי רחוב המסיידים ודיירי רחוב מבצע סיני, הפעם זהו תורם של תושבים המתגוררים ברחוב טשרניחובסקי בעיר.
"הרחוב שלנו הוא קצר יחסית ובצד של המספרים הדו ספרתיים אין בכלל עמודי תאורה", מספרים דיירים ברחוב. לדבריהם, "האור המקרין על כל הרחוב מגיע בכלל מהגינה הציבורית במקום. לכן, מעבר לכביש מהגינה, הרחוב מאוד חשוך בלילה, ברמה שצריך להדליק את הפנס בטלפון הסלולרי כדי ללכת בביטחה על המדרכה".
יתרה מכך, מוסיפים הדיירים: "הרבה פעמים, גם התאורה בתוך הגינה הציבורית נופלת, ואז במשך לילה או שניים אין בכלל אור המקרין לרחוב".
ומה זה אומר?
"זו ממש סכנות נפשות, יש נוער שמסתובב בשעות האלה, אנשים מבוגרים העלולים למעוד, אפילו לטייל עם הכלב נהיה מסוכן פה כי חשוך".
התושבים טוענים שניסו לפנות כמה פעמים למוקד העירייה בנושא, אך עד עתה לא נמצא פתרון לבעיית התאורה שלהם.
"עצוב מאוד שאנו התושבים ממשיכים להרגיש סוג ב', אין שום הרגשה של השקעה בתשתיות בעיר ולא ברור לאן הולכים הארנונה והמיסים הגבוהים שאנו משלמים".
מעיריית בת ים נמסר בתגובה כי: "בעיות החשמל בעיר קיימות כבר חודשים ארוכים בגלל הזנחה של שנים ארוכות. ראש העיר פעל מול משרד האנרגיה על מנת להשיג את התקציב הדרוש כדי לתקן את כלל מרכזיות החשמל שאינן תקינות, אך עבודות התשתית הנדרשות עשויות לקחת לדברי המומחים חודשים ארוכים. בנוגע לרחוב טשרניחובסקי, מחלקת חשמל תערוך סיור במקום לבדיקת מצב התאורה ברחוב וטיפול בה"