1 צפייה בגלריה
מפגעים בחוף סנסט בת ים | צילום: באדיבות תושבים
מפגעים בחוף סנסט בת ים | צילום: באדיבות תושבים
מפגעים בחוף סנסט בת ים | צילום: באדיבות תושבים
למרות השקעה של מיליוני שקלים בהקמת הטיילת החדשה והכשרת החוף החדש, מצביעים מבקרים במקום על מה שנראה כהזנחה ותחזוקה לקויה.
"אני מגיע לכאן כל בוקר עם חברים לסיבוב בטיילת, ואז אנחנו מתיישבים באיזור 'סנסט' ו'החוף הנפרד', ולצערי מיום ליום אני רואה את ההזנחה במקום, שרק הולכת ומתגברת, כך נראית פנינת התיירות של בת ים?", שואל תושב בת ים, שתיעד את המראה בתמונות.
"המרצפות בטיילת החדשה שבורות וזה ממש סכנת נפשות בהיסח הדעת לעבור פה", הוא מסביר ומוסיף: "כל אחד עלול למעוד. זה חבל לי מאוד כי המקום פועל בקושי שנה, וכבר נראה כך, לא פלא שהחופים הישנים יותר של העיר נראים בכי רע".
עוד טוענים תושבים כי בטיילת 'סנסט' החדשה לא הותקן "דוש" מים עבור הרוחצים, ולכן הם נאלצים לצעוד עד לחוף הנפרד או הריביירה כדי לשטוף עצמם מהחול. "בחוף הנפרד המצב אפילו גרוע יותר", מעדכן תושב העיר המשתייך לציבור הדתי ומסביר: "האשפה נערמת ואף אחד לא אוסף. במשך ימים שלמים אותה ערימת אשפה שרק גדלה, ועומדת לצד דלת שבורה שעומדת ליפול".
"חבל שיש לנו חוף ים כל כך יפה, וכל כך הרבה השקיעו בו, אבל אף אחד לא דואג לתחזק את המקום לפני שהצרות יהיו גדולות יותר", מסכם אחד מבעלי העסקים על החוף.
מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "אנו ערכנו סיור עם כלל הגורמים הרלוונטיים במתחם הסאנסט לאחרונה, והחל הליך לפני מספר שבועות לתיקון כלל המפגעים במקום. בנוסף, אנו פועלים מול משרד הפנים להסדרת נושא הרחצה בחוף, ובכלל זה נושא התקנת מקלחות רחצה בו. בנוגע לחוף הנפרד, במקום בוצע ניקיון יסודי, ואנו נבצע מעקב ובקרה למניעת הישנות המקרה"