נסיעה למקום העבודה ומציאת מקום חנייה הם חלק משגרת היום של כל עובד. אך מה קורה כשמדובר באזור ללא חניות? סף התסכול עולה, ומי שמשלם את המחיר הוא לרוב הלקוח הראשון שיפגוש בעובד המתוסכל. במקרה הזה מדובר בכם: תושבי העיר בת ים.
1 צפייה בגלריה
צילום: שאול גולן
צילום: שאול גולן
צילום: שאול גולן
עובדי עיריית בת ים פנו השבוע במכתב יוצא דופן לראש העירייה, צביקה ברוט, בבקשה לסייע להם במצוקת החניה סביב בניין העירייה ברחוב נורדאו. לטענת העובדים, מדי בוקר הם מגיעים לבניין העירייה ונאבקים במחסור חמור בחניה.
העובדים מציינים כי התופעה החמירה בשנה האחרונה וכי בבדיקה שערכו בערים סמוכות כגון תל אביב, ראשון לציון ורחובות, מקובל להגביל את אזורי החניה הסמוכים לבניין העירייה לעובדים בלבד עד השעה 16:00, וכך גם נעשה בבניין העירייה ברחוב החשמונאים בו נמצא אגף החינוך ואגף החניה.
במכתב הסבירו העובדים כיצד המצוקה משפיעה על השרות שהם מספקים לתושבים: "רובנו עובדי קבלת קהל שאמורים להתייצב לעבודה בשעה 8:00, לקבל קהל ולתת שירות יעיל ואדיב אך הדבר אינו מתבצע בפועל. אנו מגיעים מתוסכלים, ממורמרים ועצבניים במין תחושה של סוג ב'".
במכתב מציינים העובדים שחלקם אף מקבלים דוחות ברחובות הסמוכים במסגרת שינוי תמרורים והחלפת אזורים המותרים לחניה בכאלו השמורים לרכבים מסוימים, כאשר מרביתם נגררים, קראוונים או רכבים שהורדו מהכביש.
מעיריית בת ים נמסר:
״כל החניות עליהם דיברתם, לרבות זו של החשב המלווה מטעם משרד הפנים, ניתנו כבר לפני שנים בקדנציות קודמות ולכן לא מדובר בשום דבר חדש. המכתב של העובדים דיבר על מצוקת החניה, וראש העיר הורה לבחון אפשרות להגדיל עבורם את החניות השמורות לעובדים מבלי לפגוע בשכנים מסביב. במקביל הורה ראש העירייה לאפשר לתושבים לחנות בחניות השמורות בשעות הערב והלילה, ובקרוב יוצב שילוט מתאים המסדיר את הנושא״.