למה חולון: "נולדתי והתחנכתי בבת ים, למדתי ביסודי ב'הנשיא' וב'חשמונאים'. לא הייתה סיבה מיוחדת למעבר שלי, מלבד זה שאני לא טיפוס של ים, ואולי סיבוב גולדה די קנה אותי. באמת שהשתדלתי לעשות הליכות בשנה־שנתיים הראשונות, אבל מאז שיש לי ילדים, ואני רשמית אבא עייף, את גולדה אני רואה דרך דמעה שקופה".
1 צפייה בגלריה
אייל גל
אייל גל
אייל גל
(צילום: לילך גל)
קראו גם:
אז בבית הספר: "במהלך הלימודים התמודדתי עם הפרעת קשב ולקות למידה, ובמשך שנה הייתי בסוג של 'חופש גדול'. אפילו המורה הפרטית שלי פיטרה אותי. למזלי מנהלת התיכון, הגב' עידית מאורר, נתנה לי הזדמנות בכל פעם מחדש, ולא ויתרה עליי, בשנים בהן היו פשוט מעיפים אותך מבית ספר או שמים אותך בכיתה עם תלמידים בעייתיים".
פגישה בהזמנה: "כילד הייתי משיב אביב גפן, כנער מייקל ג'קסון, ויש לי המון סיבות למה לפגוש כל אחד מהם. אבל היום אני יותר פרודוקטיבי. תני לי ערב אחד עם אדיר מילר המוכשר ותראי איך אנחנו יוצרים יחד עונה חמישית לרמזור".
תוכניות לסופ"ש: "אנחנו אוהבים חברים, טבע, ירוק, עצים, לעצור במקום טוב, לפרוש מחצלת, יעל (5) ואני קצת משחקים קלפים ושש־בש עד שארבל (11 חודשים) מחרב לנו את המשחק. בצהריים המנגל מתחיל לבעור ויושבים לאכול. מה בנאדם צריך יותר מזה?".
שיר לשבת: "השירים אצלי בחיים מתחברים לרגעים בהם חוויתי חוויה משמעותית. יום אחד אבא ואני נכנסנו לחדר שלי, הוא אמר לי שאני חייב לשמוע שיר, והכניס דיסק למערכת. הוא נשכב על הגב, עצם את עיניו, ואני התחקיתי אחריו. ברקע התנגן 'shine on you crazy diamond' של פינק פלויד. הוא חולל קסם בחדר שנשאר איתי עד היום".
המקום שלי: "במתחם עזריאלי הייתה ללילך ולי מסעדה אהובה שאהבנו לשבת בה באופן קבוע, עוד כזוג, לפני שבאו הילדים. לאחרונה היא נסגרה. בימי חול, בערבים, לפעמים זה היה רק לקפה, לרוב ארוחה. בימים ההם, כשהיינו שני סטודנטים, 'קינג ג'ורג'' הייתה בול מה שהיינו צריכים. האוכל היה טוב ומגוון, והמחיר היה שווה לכל כיס. לא ברור למה נסגרה" .
תיבת ההצעות: "נושא האבהות מאוד מעניין אותי. האבא החדש הוא פרפר יפהפה, שרוצה להיות חלק פעיל מההורות. אך גם בימים אלו, ב־2022, יש לפעמים אי־שוויון, ממוסד דווקא, שמנסה להחזיר אותנו אחורה בזמן. יש המון דוגמאות לתת, אבל אולי הבולטת מביניהן: בביקורים בטיפת חלב, האחות לרוב פונה לאמא ומתעלמת מהאב, אפילו כשהילד בידיו".
מה חדש: "בשנים האחרונות, 'גלגל הצלחה - המרכז לכישורים חברתיים לילדים', שייסדתי הפך למגדלור אזורי. אלפי ילדים השתתפו בקבוצות החברתיות בהנחייתי. התוכנית הפכה למוכרת במשרד החינוך, ובתי ספר החלו להזמין אותי לצורך הנחיית הצוות והתלמידים. לצערי אין די מרכזים כאלה במקומות המרוחקים ממרכז הארץ לכן השאיפה שלי בשנים הקרובות היא לפעול להקמת שלוחות נוספות".