זוג צעיר הגיע לאחרונה למשרדה של עו"ד זהר רון.
השניים הכירו עוד בנעוריהם, ובמשך מרבית חייהם הבוגרים הקשר ביניהם היה מיני ללא מחויבות.
3 צפייה בגלריה
התחיל ביזיזות, נגמר אצל עורכת הדין
התחיל ביזיזות, נגמר אצל עורכת הדין
התחיל ביזיזות, נגמר אצל עורכת הדין
(צילום: shutterstock)
"הכרנו בתיכון, ומהרגע הראשון שמתי עליו עין והחלטתי שהוא יהיה שלי", סיפרה הבחורה. "תמיד חלמתי שאמצא מישהו בדיוק כמוהו, גם במראה וגם באופי. הוא היה חביב הבנות, כולן רצו אותו. יש לו חוש הומור נדיר, הוא יפה תואר, ספורטאי וחבר טוב.
קראו גם:
"כשהוא התחיל להתייחס אליי ממש שמחתי. חשבתי שהנה מתגשם החלום שלי ויהיה לי מישהו שאני בוחרת ורוצה.
"התחלנו לבלות ביחד ואחרי כמה בילויים משותפים התוודיתי בפניו שאני אוהבת אותו, שכיף לי איתו ואיזה מזל שמצאנו אחד את השני. התשובה שלו זעזעה אותי: 'אכפת לי ממך, את מוצאת חן בעיניי וכיף לי איתך, אבל אני לא מאוהב בך. אני חושב שעדיף שנמשיך ככה. אשמח אם נהיה בקשר מיני, אפילו ארוך טווח, אבל לא בקטע רומנטי'".
3 צפייה בגלריה
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
(צילום: יח"צ)
הבחורה סיפרה עוד כי שמעה ממנו בנוסף: "'בשבילי זה תחליף לאהבה ולא הדבר האמיתי שאני רוצה בחיים שלי. בינתיים יש לנו משיכה חזקה ואנחנו צריכים לשמוח על זה.
"זה נוח לי כי זה תחליף לזוגיות וסבבה לי איתך. אם לא מתאים לך, אני הכי אבין ואפרגן. מגיע לך להיות מאושרת ולמצוא מישהו שיאהב אותך ויתחייב אלייך כי את מקסימה".
כיוון שלא רצתה לוותר על סקס בחייה ולהחליף גברים בתדירות גבוהה, המשיכה הבחורה בקשר המיני עם אהבת חייה בתקווה שהקשר יבשיל בשלב כלשהו.
"במהלך אותן השנים היו לנו הפסקות כשהוא או כשאני הכרנו בני זוג אחרים רציניים, אבל תמיד ידעתי והרגשתי שהוא המיועד לי", היא הוסיפה. "אפילו אמרתי לו הרבה פעמים שתמיד אחכה לו כי אני יודעת שזה זה.
3 צפייה בגלריה
"תמיד ידעתי והרגשתי שהוא המיועד לי"
"תמיד ידעתי והרגשתי שהוא המיועד לי"
"תמיד ידעתי והרגשתי שהוא המיועד לי"
(צילום המחשה: shutterstock)
"הפעם האחרונה שחזרנו האחד לשניה הייתה אחרי ששנינו סיימנו קשרים ממושכים. הוא פתאום אמר לי: 'אני חייב להתוודות שאת האדם הכי משמעותי בחיים שלי. אני חייב לך התנצלות על כל השנים שלא רציתי להתחייב לקשר משמעותי ורומנטי'.
לשמחתי המציאות החזירה אותנו בכל פעם זה לזרועות זו, והפעם אני מקווה שבאופן סופי".
עו"ד רון שמחה לעזור להם בעריכת הסכם ממון בטרם יינשאו.