קשישה בת 80 מבת ים אשר יצאה לסיבוב הליכה קצר יחד עם המטפלת שלה מחוץ לביתה, הותקפה במפתיע על ידי אדם לוקה בנפשו בן 36 מיפו. על פי כתב האישום שהוגש נגדו השבוע, הוא הסתער על הקשישה ובאמצעות סכין משוננת שהחזיק בידו, הוא נעץ אותו בגבה ארבע פעמים באגרסיביות. פצעי החבלה של הקשישה טופלו בהליך רפואי.
1 צפייה בגלריה
הנאשם מנסה לדקור את עובד החנות
הנאשם מנסה לדקור את עובד החנות
לדוקר יש עבר של עבירות
(צילום אילוסטרציה: מצלמת אבטחה, משטרה)
המואשם בדקירה, אשר זהו המקרה השני בשנים האחרונות בו הוא נעצר על רקע דקירות אקראיות של קשישות בהן הבחין ברחוב, נעצר ונשלח לאבחון. זאת מאחר ותשעה תיקים פליליים כבר נסגרו נגדו בעבר על רקע מצבו הנפשי הרעוע.
מפרטי המקרה עולה כי לאחר שדקר את הקשישה והמשטרה הוזעקה למקום, הצביעה המטפלת לשוטרים על נתיב בריחתו. בסריקות על מסלול מנוסתו אותר הסכין ועליו שאריות DNA שלו ודמה של הקשישה עליו.
הדוקר אותר בדירת אמו המתגוררת במתחם דיור הסמוך למקום הדקירה, והוא נתפס כשהוא עדיין לבוש בבגדים בהם תועד במצלמות אבטחה ברחוב בשעת הדקירות.
עוד עולה מכתב האישום, כי לאחר שהגיע לאמו שהבינה כי בנה שוב ביצע פשע מזעזע, היא התקשרה למאבטחת המקום וביקשה ממנה שלא תאמר לאף אחד שבנה יצא מהבית - "אחרת הוא יישב בכלא כמה שנים". האם, כך התברר, לא ידעה כי שיחתה הוקלטה. המאבטחת אגב, גם הבחינה בו נכנס בסערה למתחם הדיור בדקות שלאחר הדקירות, סמוך לשעה 12 בצהרים.
בחקירתו טען הדוקר כי כלל לא יצא מבית אמו, וכי הסכין כלל לא שייך לו. אך הראיות הרבות שכוללות את תיעודו נמלט מהמקום וטביעות ידיו על הסכין כמו גם השיחה המוקלטת ועוד, לא הותירו מקום לספק, וכתב אישום יחד עם בקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו כנגדו אתמול לבית משפט השלום בתל אביב.