מאות חגגו את השקת פארק הנינג'ה החדש בבת ים, שנפתח בהשקעה של מיליוני שקלים, אז למה היו מי שעזבו את המקום עם טעם רע?
השקת פארק הנינג'ה החדש בעיר, נערכה על ידי עיריית בת ים בשיתוף עם מפעל הפיס במהלך חול המועד פסח. בחגיגה השתתפו גם אלופי הנינג'ה אלכס חזנוב וישי כלפון, שהצטלמו עם התושבים ולימדו אותם על מתקני הנינג'ה. את האירוע הינחה "חנן דרוב המדרוב", כוכב תוכנית הרדיו "דידי לוקאלי", שהרקיד את הקהל יחד עם הדי.ג'יי יובל זך.
1 צפייה בגלריה
פארק הנינג'ה
פארק הנינג'ה
פארק הנינג'ה
(צילום: עיריית בת ים)
קראו גם:
הפארק החדש משתרע על שטח של כארבעה דונמים במבואותיה הדרומיים של העיר בסמוך לחוף ה"סאנסט" והשכונה החדשה חורשת הים. הוא מיועד לכל המשפחה וכולל שבילי הליכה, מתקני נינג'ה מתקדמים, פינות ישיבה מוצלות, פוד־טראק וגם מתקנים מונגשים.
בפארק הושקעו מיליונים, אך כבר עם סיום החג נאלצה עיריית בת ים להשקיע בתיקונו וניקיונו לאחר שתושבים רבים ערכו מנגלים במדשאותיו, השאירו לכלוך רב ואף הזיקו לחלק מהספסלים החדשים.
"כואב הלב לראות מקום כל כך יפה וחדש וכבר הרוס", אמר מבקר במקום. "כל הזמן היו שם מנקים ושקיות זבל, ובכל זאת הרבה אנשים בחרו להשאיר את הזבל שלהם על הרצפה. ים של חד־פעמי וגם גחלים לוהטות ששרפו פחים וספסלים. זו לא חוכמה לבכות שלא עושים ולא משקיעים. החוכמה היא לשמור על מה שיש, חדש וישן. חבל שזה היחס. אני מקווה שזה זמני ומההתרגשות של ההתחלה, כי אחרת גם הפארק היפה הזה ייראה כמו קטעים ישנים בעיר וחבל".
לאור האירועים ויום העצמאות הקרב, היו שהציעו כי עיריית בת ים תשקול לאסור הדלקת אש בסמוך לפארק.
מעיריית בת ים נמסר: "בפארק הנינג׳ה החדש והראשון בבת-ים, הושקעו מאמצים רבים לטובת התושבים, ואסור בתכלית האיסור להדליק בו מנגלים. מי שיעשה זאת צפוי לקנס. ניתן להדליק מנגלים בפארק המנגלים הסמוך, שם מוצבים ספסלים ושולחים ייעודיים וביום העצמאות יערכו סבבי ניקיון מוגברים. בנוסף פקחי עיריה יחלקו לחוגגים שקיות אשפה, ואנו קוראים לציבור לקחת אחריות ולהשאיר את סביבתם נקייה לאחר הבילוי".
כל העדכונים - חדשות בת ים