"מישה אתה הכי מבריק, עליז ואדיב". חבריו של מיכאל לדיגין ז"ל, שנרצח אתמול (שלישי) בפיגוע באריאל, ספדו לו והתקשו להאמין לבשורה המרה. לדיגין המנוח עלה לישראל לבדו לפני כחמש שנים מטעמי ציונות ואידאולוגיה. הוא התגורר בבת ים, נישא ליבגניה והביא לעולם שני ילדים, שאתמול נותרו יתומים.
3 צפייה בגלריה
מיכאל לדיגין ז"ל
מיכאל לדיגין ז"ל
מיכאל לדיגין ז"ל
(צילום: פרטי)
שלושה ישראלים ושלושה נפצעו באורח קשה בפיגוע דקירה רצחני שבוצע אתמול (שלישי) באזור התעשייה באריאל. המחבל שנורה וחוסל הוא מוחמד מוראד סאמי סוף, בן 18, תושב הכפר חארס. הוא החזיק ברשותו היתר עבודה לאזור התעשייה באריאל.
הפיגוע התרחש בשתי זירות, תחילה הציג המחבל אישור למאבטח בשער הכניסה לאזור התעשייה באריאל ואז דקר אותו. בהמשך דקר עוד שלושה גברים בתחנת הדלק "טן" הסמוכה. גבר כבן 35 נדקר למוות ושלושה גברים נוספים כבני 40 נפצעו, אחד מהם באורח אנוש שמת מפצעיו בהמשך ושניים באורח קשה.
אחד מקורבנות הפיגוע הוא מיכאל לדיגין, בן 36 במותו. קורבן פיגוע נוסף ששמו הותר לפרסום הוא תמיר אביחי, אב לשישה מקריית נטפים.

3 צפייה בגלריה
זירת הפיגוע באריאל
זירת הפיגוע באריאל
זירת הפיגוע באריאל
(צילום: שאול גולן)

תושבים רבים הגיעו אמש לנחם את אלמנתו האבלה של לדיגין ז"ל. ביניהם גם ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, שסיפר כי בנו של לדיגין ביקש שהשנה סנטה ישיב לו את אביו.

קראו גם:

גם חבריו של לדיגין ספדו לו ברשתות החברתיות וכתבו: "צער הגיע לביתנו עם הפיגוע של היום, היום נפטר חברנו מיכאל לדיגין, הוא מת כי כמה חיות החליטו ליטול את חייו. יהי רצון שהכלבים האלה יהיו ארורים ויישרפו בגיהנום לכל הדורות שלהם. מישקה, מישנקה, חבר שלי, חבר שלנו, זה כואב, זה כואב מאוד. אני לא מאמין ולא רוצה להאמין בזה. מישה אתה הכי מבריק, עליז ואדיב, אתה חבר מסור.... אין מילים... זה כואב...לעולם לא נשכח ולעולם לא נסלח".

3 צפייה בגלריה
זירת הפיגוע באריאל
זירת הפיגוע באריאל
זירת הפיגוע באריאל
(צילום: שאול גולן)

הבוקר (רביעי) צפויים הוריו של לדיגין לנחות בארץ לאחר שקיבלו את הבשורה הקשה בעיר מגוריהם ברוסיה ומיהרו לעלות על טיסה לישראל. הלווייה צפויה להתקיים היום בשעה 15:00 בבית העלמין בבת ים (מכיוון רחוב קוממיות). יהי זכרו ברוך