מיזם איסוף הכספים המיוחד שהובילה חברת מועצת העיר בת ים קטי פיאסצקי מורג להשגת מימון להטסת גופתה של טטיאנה חייקין (50), שנרצחה לפני 11 ימים בדירתה ברחוב יוספטל בעיר, השיג את יעדו. משמעות הדבר: ביום ראשון הקרוב, בשעות הבוקר, תוטס גופתה של חייקין לאוקראינה, ומשם יועבר ארון הקבורה, שיגיע לידי בני משפחתה, אל העיירה בה ייערך טקס הקבורה.
2 צפייה בגלריה
טטיאנה חייקין ז"ל
טטיאנה חייקין ז"ל
טטיאנה חייקין ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)

סכום הכסף שנאסף עד לרגע זה, למעלה מ–25 אלף שקלים, איפשר את עלות הטסת הגופה ותשלום עבור סידורי ההלוויה וזאת מאחר ובני משפחתה של חייקין לא יכלו לממן בעצמם את עלות ההליך.
כזכור, חייקין נרצחה ב–3 במאי, ככל הנראה על ידי בן זוגה, איגור צ'פיקוב (55) העצור מאז המקרה.
מספר אירועי מחאה התקיימו בשבוע וחצי האחרונים ברחבי העיר במחאה על המקרה ופיסאצקי-מורג, שלקחה חלק באירועים אלה, החליטה לפתוח חשבון לגיוס כספים תחת הכותרת 'טטיאנה חייקין לא לבד'.
מאות תורמים נענו לבקשה לסייע לבני משפחתה של חייקין ולאור הגיוס המהיר תוטס הגופה בתחילת השבוע – לא לפני שבמקום ייערך טקס לזכרה אליה מוזמנים תושבי העיר וכל מי שתרם חלק למיזם. המפגש יתקיים ברחבת 'ממן מסוף מטענים' (בוויז) בשדה התעופה בשעה תשע בבוקר בדיוק.
2 צפייה בגלריה
ההפגנה בבת ים
ההפגנה בבת ים
ההפגנה בעקבות רצח חיקיין בבת ים
(צילום: שי אלבלינג)
"שותפים ושותפות לדרך, עברנו שבועיים מטלטלים והמסע המטורף שלנו מגיע אל סופו", כתבה פיאסצקי-מורג בהודעה מטעמה. "תודה לכל אחת ואחד מכם על ההירתמות, זה לא דבר שהוא מובן מאליו".
חלק מהסכום שנאסף, כמה אלפי שקלים, מספרת פיאסצקי, יועבר למקלט לנשים מוכות באזור המרכז.