למה בת ים: "למעשה אני לא ילידת העיר, אני גרה בבת ים כשש שנים, מאז שהתחתנתי. בחרנו לגור דווקא בבת ים מכיוון שזו העיר שבעלי גדל בה. והאמת? התאהבתי, תרתי משמע".
1 צפייה בגלריה
רעות סעאת
רעות סעאת
רעות סעאת
(צילום: עמליה לוקאש)
קראו גם:
אז בבית הספר: "למדתי בצפון הארץ, במסגרת תורנית, 'מגדל אור' של הרב גרוסמן, שהוא אדם מאוד משמעותי עבורי מאז ועד היום. כילדה אהבתי את הלימודים וגם היום אני מאוד אוהבת ללמוד ולהתפתח בעיקר בתחום העיסוק שלי - איפור וטיפוח האישה".
פגישה בהזמנה: "הייתי רוצה להיפגש עם אסתי לאודר. במחקר אישי שלי עליה גיליתי שהיא יהודייה ממוצא הונגרי, ובגיל 36 הקימה את מפעל חייה. בהתחלה היו לה מוצרי טיפוח בודדים ולימים הפכה לאימפריה. אישה עוצמתית ומשפיענית. אני מאוד מתחברת למוטו שלה 'אין אישה לא יפה, יש אישה לא מטופחת'".
תוכניות לסופ"ש: "השבת שלי מוקדשת למשפחה, לזמן איכות עם הבעל והילדים, וזו הסיבה שקיבלתי על עצמי לאחרונה לשמור שבת. אני ממליצה בחום. את השבת אני מעבירה במנוחה ובעלי לוקח את הילדים לבית כנסת 'אלי כהן', בשכונה שלנו, רמת הנשיא".
ספר לשבת: "אני מאוד אוהבת מוזיקה, אבל לא בשבת. בשבת אני מעדיפה לקרוא עלוני מוסר תורניים או ספר טוב. האחרון שקראתי הוא 'חלומות צריך לצעוק', מאת יובל אברמוביץ'".
המקום שלי: "קניון בת ים - קניון קטן אבל יש בו הכל. לגמרי המקום שלי".
תיבת ההצעות: "הייתי רוצה לשנות את יוקר המחיה, כבר נהיה מאוד מאתגר לחיות במדינה שלנו. הכל מאוד יקר ובפרט השכירות בבת ים, שעלתה משמעותית בשנים האחרונות".
מה חדש: "אחרי שנים רבות שבהן אני מאפרת ומסרקת נשים וכלות, פתחתי סטודיו בוטיק 'רעותי ביוטי'. במקום ניתנים מגוון טיפולי טיפוח ויופי וכן מכירת מוצרים, וקורסים לאיפור מקצועי ותסרוקות. בנוסף, בזמן הקורונה השקתי ליין מוצרים קטן ואיכותי שהיה בשבילי תחילתו של מסע מיוחד ומרגש".