במהלך השבת נערכה בבת ים פעילות יזומה לאיתור שוהים בלתי חוקיים. שוטרי תחנת בת ים יצאו באופן ממוקד אל אזור בעיר שבו קיים חשש להעסקת או הלנת שוהים בלתי חוקיים. זאת במטרה לחזק את בטחונו ושלומו של הציבור.
3 צפייה בגלריה
מעצר השב"חים בבת ים
מעצר השב"חים בבת ים
מעצר השב"חים בבת ים
(צילום: דוברות המשטרה)

במהלך הפעילות נעצרו לחקירה שני שוהים בלתי חוקיים אשר בילו בחוף בעיר. בנוסף איתרו השוטרים 23 שוהים בלתי חוקיים בדירה ברחוב סוקולוב בבת ים.

קראו גם:

השב"חים נעצרו לחקירה. בשלב זה נמשכת החקירה בעניין המעסיקים והמלינים ונבחנת אכיפה מנהלית נגדם.

3 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
השוטרים יצאו לפעילות לאיתור שב"חים בבת ים
(צילום המחשה: איילת רוטה)

מהמשטרה נמסר כי, "קבלנים ואזרחים המעסיקים תושבי שטחים ללא היתר שהייה ועבודה מסכנים הן את עצמם והן את הציבור הישראלי כולו, הן בהיבט הביטחוני והן בהיבט הפלילי. משטרת ישראל מבצעת כל העת מבצעי אכיפה לאיתור ומעצר שוהים בלתי חוקיים, מעסיקים, מסיעים ומלינים. פעילות המשטרה נועדה בראש ובראשונה לצמצם את פעילות הפח״ע כמו גם את הפעילות הפלילית".

3 צפייה בגלריה
זירת הפיגוע בחולון
זירת הפיגוע בחולון
זירת הפיגוע בחולון
(צילום: קובי קואנקס)

כזכור, ביום ראשון שעבר, התרחש פיגוע קטלני בחולון שבו נרצחו רינה דניב ואברהם סומיכי, שני עוברי אורח שנדקרו למוות באכזריות ע"י מחבל, שוהה בלתי חוקי שחדר לישראל.
מסע הדקירות התחיל בכניסה לחניון האוטובוסים בחולון, סמוך לתחנת דלק היובל. שם דקר ופצע בינוני את יעקב לברטוב (26) תושב חולון שיצא לטייל עם כלבו. בהמשך רצח בחורשת היובל את רינה דניב (66) ופצע קשה את בעלה שמעון דניב (69) שיצאו להליכת בוקר ליד ביתם, ולבסוף דקר למוות את אברהם סומיכי ז"ל בתחנת אוטובוס. רחוב משה דיין
המחבל עמאר רזק כאמל עודה (בן 34) תושב סלפית בשומרון, עשה את דרכו לחולון לאחר שהסתנן שלושה ימים קודם לכן לתחומי ישראל דרך מחסום חיזמה. בעקבות הפיגוע הרצחני דרשו תושבי חולון מהעירייה לפעול למניעת כניסת שב"חים לעיר.