הותר לפרסום שמו של יורי וולקוב (52), שנדקר הערב (רביעי) בחולון על ידי רוכב קטנוע, בעת שחצה את הכביש יחד עם רעייתו ברחוב יוספטל בחולון.
2 צפייה בגלריה
וולקוב ז"ל. נרצח בדרו לסידורים
וולקוב ז"ל. נרצח בדרו לסידורים
וולקוב ז"ל. נרצח בדרו לסידורים
(צילום: מהרשתות, על פי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
וולקוב, תושב בת ים ועובד בכוח העזר בבית חולים איכילוב, נרצח בדקירה לאחר שככל הנראה התגלע ויכוח בינו ובין רוכב הקטנוע. על פי החשד, וולקוב ניסה לסייע לרעייתו כשלפתע רוכב האופנוע שלף סכין, דקר אותו ונמלט מהמקום.

2 צפייה בגלריה
זירת התקיפה
זירת התקיפה
זירת התקיפה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

מזה כ-20 שנה עבד וולקוב במחלקה לרפואה דחופה ב'איכילוב', והרצח הלילה אירע שעות בודדות לפני שהיה אמור להתחיל משמרת לילה במרכז הרפואי בתל אביב. "הנהלת המרכז הרפואי מזועזעת מהמקרה הנורא", נאמר שם הערב. "ומחבקת בשעות קשות אלו את אישתו היקרה אלה (שאף היא עובדת באיכילוב בכוח העזר במחלקת אף אוזן גרון) וכלל בני משפחתו היקרים".

כוחות ההצלה בזירת האירוע
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)


שירה פלג, אחות אחראית של המחלקה יחד עם כל הצוות מוסרים: "אין מילים אשר יכולות לתאר את הרשע והברבריות של הרצח הנתעב ותחושת התדהמה, הכאב והצער שפקדו אותנו עם היוודע הבשורה הקשה על יורי שלנו.
"ידינו רועדות וליבנו הולם בחוזקה, שכן מדובר במי שחילל ורמס ברגל גסה ובבוטות שאין דומה לה את העיקרון האוניברסלי המקודש מכל - ערך קדושת החיים.

קראו גם >>>

"אומרים שאלוהים בוחר לצדו את הטובים ביותר, ויורי היה כזה, לא מתבלט, אבל רגיש, חכם, ונוגע בכל אדם בכל מקום שהיה בו. יורי, נתגעגע אליך, מותך הוא לא נתפס. אנחנו מחבקים את אישתך ומשפחתך על האובדן הקשה".
נכון לעכשיו, הסריקות אחר החשוד נמשכות.