מטפלת זרה מבת ים טוענת כי לאחר שנפרדה מבן זוגה, הוא כפה עצמו עליה והחל לאיים עליה ועל הקשישה בה היא מטפלת. לאחר שהתלוננה נגדו במשטרה, יצא נגדו צו הרחקה.
1 צפייה בגלריה
המשיך להציק ולהטריד
המשיך להציק ולהטריד
המשיך להציק ולהטריד
(צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק)
חייהם של מטפלים זרים בישראל אף פעם לא קלים. המרחק מהמשפחה, השפה והתרבות הזרים, והקושי לטפל באדם אחר 24 שעות ביממה הם אתגר גדול, אך מדי פעם נוצרים קשרי חברות ביניהם ובין אזרחים ישראלים. לעתים מדובר בבני משפחת הקשיש בו הם מטפלים ולעתים אנשים שהם פוגשים בסוף שבוע חופשי.
לרוב הקשרים האלה מקלים על הבדידות והניכור, אך במקרה של עובדת זרה אזרחית הפיליפינים, המטפלת בקשישה מבת ים, היחסים עלו לה ביוקר.
קראו גם:
"הקשר בינינו התחיל לפני מספר שנים", סיפרה האישה השבוע. "הכרתי אותו במועדון דרך חבר שלו. בהתחלה היה בינינו קשר זוגי. עם הזמן הבנתי שהיחס שלו כלפיי לא נעים. הוא רק לקח וניצל אותי, אז רציתי להיפרד. הוא המשיך להציק לי למרות שדיברתי איתו והסברתי לו. מדי פעם הוא היה יוצא עם נשים אחרות ומניח לי, ואז אחרי כמה חודשים שוב נזכר בי ושוב מטריד".
לטענתה, לא רק היא היתה בסכנה עקב היחס של האיש. "כל פעם שהוא היה בא הוא היה מנסה לגעת בי בכוח. כשהייתי מסרבת הוא איים עליי שהוא ישרוף לי את החיים, יפגע בבן שלי בן ה־13 שחי בארץ ויפגע בקשישה שאני עובדת אצלה. אפילו על השכן שלי שהוא כמו אבא טוב עבורי הוא איים".
לאחרונה הצליחה האישה לתעד חלק ממעשיו. למרות שבסרטון האיש מדבר בשפה יפה, נראה בבירור כי הוא נוגע בה חרף התנגדותה ובקשותיה להניח לה.
האישה הגישה תלונה במשטרה ואף העבירה את הסרטון כראיה, ונגד האיש יצא צו הרחקה לשלושה חודשים.
"ככה לפחות הרחיקו אותו ממני", היא אומרת. "אסור לאף אחד להתנהג ככה ולא משנה מי נמצא מולו".
כל העדכונים - חדשות בת ים