נטלי נוסבאום ממושב עולש שבעמק חפר לא חשבה שבזמן זה תמצא עצמה לבד עם ילד קטן. זאת ועוד, בזמן שבעלה סרן במיל' נתנאל נוסבאום, קמב"צ בגדוד 234 של חילוץ והצלה, הוקפץ לבסיס, היא גם גילתה שהיא בהריון. בסיוע של אושיית הרשת, דניס צ'רקוב מבת ים, היא ארגנה לנתנאל הפתעה מיוחדת.
3 צפייה בגלריה
נתנאל נוסבאום
נתנאל נוסבאום
נתנאל נוסבאום
(צילום: יריב דגן ו-NinePlus.Life)

המועד של בדיקת הסקירה הראשונה הגיע ונטלי שהבינה שהיא תאלץ לעבור אותה לבדה מאוד התאכזבה שנתנאל לא יהיה לצדה. נטלי החליטה שהיא לא רוצה שנתנאל יפספס את הבדיקה המרגשת, ולאחר ששמעה על היוזמה החדשה של אפליקציית NinePlus.Life ו-LED&GO שמאפשרת לצלם את בדיקת האולטרסאונד ולשלוח תיעוד לייב על מסך לדים לבן הזוג בבסיס, היא החליטה להפתיע את נתנאל ולהיות הראשונה שמנסה את המיזם.
"כשמרים, דולה ב-NinePlus.Life, סיפרה לי על היוזמה, שמחתי, כי לעבור את זה לבד זה לא קל, ודאי כשיש גם נשים ללא מעגלי תמיכה של משפחה מורחבת", אמרה נטלי. "מדובר במחווה חשובה לא רק לנו אלא גם לבני הזוג שלנו".

קראו גם:

בשבוע שעבר הגיע אושיית הרשת דניס צ'רקוב, אחד ממנהלי חברת LED&GO, למקום שבו הוצב נתנאל, בעלה של נטלי, כשהוא מצויד במסך ואמר לו שיש לו משלוח בשבילו. נתנאל יצא מהבניין, שם חיכתה לו ההפתעה שתיכננה אישתו עם המיזם NinePlus.Life ו-LED&GO - מסך ענק מקושט בבלונים כשלצדו חבריו מהבסיס. כשהוא נתמך על ידי חבריו על המסך הופיעה אשתו נטלי וסיפרה שהיא נכנסת לבדיקת אולטרסאונד אצל הגניקולוג ד"ר יזהר ארז. מיד לאחר מכן הופיעה על המסך הבדיקה המיוחלת כאשר ד"ר ארז מאשר שהיא תקינה ושיש להם -בן. בסוף הסרטון שרו לו חבריו את השיר של מוקי "ילד של אבא".



"זה לא קל להיות רחוק מהמשפחה, הם הכל בשבילי", אמר נתנאל המופתע והמרוגש מהחוויה. "אני מאוד מחובר לבן שלי יונתן. אני מאוד מתגעגע אליו. כשאני רחוק מאישתי המחשבה שנותנת לי שקט היא שהיא מלווה על ידי דולה וחברות בימים קשים והן תומכות בה נפשית ופיזית". מיד לאחר הסרטון נתנאל קיים שיחת וידאו עם אשתו ובנו ואמר להם שהוא אוהב אותם. שיהיה בשעה טובה!

3 צפייה בגלריה
נתנאל נוסבאום צופה בבדיקת האולטרסאונד
נתנאל נוסבאום צופה בבדיקת האולטרסאונד
נתנאל נוסבאום צופה בבדיקת האולטרסאונד
(צילום: יריב דגן ו-NinePlus.Life)

אחד מהשותפים בחברת NinePlus.Life ששותפה במיזם הוא איגור רבינוביץ, תושב נתניה, שיחד עם השותפים האחרים ומייסדי האפליקציה ניר קנולר, שבעצמו משרת במילואים כעת, ואלה טלקר, החליטו לחבור לחברת LED&GO ולהוציא לדרך את המיזם. "מי שבוכים עם החברים בבסיס על החברים שמתו, צריכים גם סיבות טובות לבכות, בזכות החיים", אומרים אנשי המיזם.

3 צפייה בגלריה
נתנאל נוסבאום ודניס צ'רקוב שהביא את ההפתעה
נתנאל נוסבאום ודניס צ'רקוב שהביא את ההפתעה
נתנאל נוסבאום ודניס צ'רקוב שהביא את ההפתעה
(צילום: יריב דגן ו-NinePlus.Life)

"הרעיון הגיע ממש מהבטן של הלקוחות שלנו שסיפרו לנו שעצוב להן לעשות את הבדיקה המרגשת ללא בן הזוג. לכן חיפשנו את הפתרון להפוך את החור בלב לחוויה וזיכרון לכל החיים. כרגע מדובר בפיילוט שהוא בחינם עבור זוגות שאחד מבני הזוג מגויס לצבא, במסגרתו מתלווים לנשים צלם מקצועי ושותפי המיזם שמתעדים את הבדיקה הראשונה ובמידה שהכל תקין מתאמים עם מפקדי הבסיס של בני הזוג את ההגעה וההקרנה".
"בסופו של דבר יש בעל, חייל, שמפספס את החוויה של חייו ואנחנו בעצם ממתיקים את הסיטואציה ובסוף כולם נשארים עם חיוך", אמרו מ-LED&GO. "בימים כתיקונים אנחנו סוג של חברת מדיה על גלגלים אך במשך כל המלחמה אנחנו מבצעים מהלכי מוטיבציה וכך תורמים את חלקנו לשימור רוח הקרב והחיוכים".