תושב בת ים, גבר בסוף שנות ה־20 לחייו, נעצר על ידי המשטרה לאחר שתקף את אשתו והטיח בראשה כוס זכוכית. תקרית אלימה זו פרצה בעקבות סירובו של האיש כי בנם המשותף יתחסן נגד נגיף הקורונה.
1 צפייה בגלריה
חיסון ילדים. הדעות בקרב הורים חלוקות
חיסון ילדים. הדעות בקרב הורים חלוקות
חיסון ילדים. הדעות בקרב הורים חלוקות
(צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
במהלך החקירה במשטרה התברר כי האישה נתונה כבר תקופה ארוכה להתפרצויות אלימות מצידו של בעלה, שנהג להכות אותה לעיני בנם הקטן.
סוגיית חיסוני הקורונה הפכה לנפיצה במדינת ישראל ורבים עדיין מתנגדים לחיסון הילדים.
במקרה של תושבת בת ים, התנגדות זו עלתה לה ביוקר. מכתב האישום שהוגש בשבוע שעבר נגד בעלה, עולה כי בעת ששוחחה עם מוקד קופת החולים וביקשה להזמין תור לחיסון קורונה עבור בנה בן השמונה, התפרץ הבעל לחדר ודרש ממנה לנתק את השיחה. לאחר מכן צעק עליה שהוא אינו מוכן שבנם יחוסן ואז השליך לעברה חפצים שונים, כולל כוס זכוכית שפגעה בראשה. הכוס התנפצה וגרמה לה לחתך בקרקפת ולדימום. בעודה מבוהלת ומדממת, יצאה האישה מהבית כשבעלה רודף אחריה ודורש ממנה לחזור לביתם.
בשלב זה נכנסה האישה לחנות סמוכה והזעיקה משם את המשטרה.
במהלך בירור במשטרה סיפרה האישה על שורה של תקריות אלימות בינה ובין בעלה ובהן פעמים שהיה מכה אותה במקל של מטאטא רק בגלל שלא היה אוכל במקרר.
עוד סיפרה כי לפני שלושה חודשים, בעת שהיא הכינה שיעורי בית באנגלית עם בנם בן השמונה, נכנס בעלה וצעק עליה שהיא עוזרת לו במקום לתת לו להתמודד, ואז היכה אותה בעזרת חוברת הלימודים, כשבנם עד לכך.
בעקבות כל אלה הוגש כתב אישום נגד הגבר האלים, הכולל 11 סעיפי אישום בגין תקיפה.